Reklama internetowa kosmetyków Nivea jako komunikat perswazyjny. Analiza komparatystyczna postaw studentów kierunku zarządzanie na uczelniach: WSB – NLU w Nowym Sączu i Uniwersytetu Gdańskiego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Faron, Magdalena
dc.date.accessioned 2013-11-20T15:01:26Z
dc.date.available 2013-11-20T15:01:26Z
dc.date.issued 2010-06-23 23:07:16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1651
dc.description.abstract Merytoryczna zawartość niniejszej pracy, mieszcząca się w trzech rozdziałach oraz metodologiczna w rozdziale czwartym – badawczym, mają na celu ukazanie wybranych przykładów internetowych reklam kosmetyków dla mężczyzn i ich wpływu na postawy zakupowe tej grupy odbiorców na wybranej próbie mężczyzn. Rozdziały teoretyczne prezentują syntetyczny przegląd wiedzy z dziedzin: komunikacji interpersonalnej, marketingu, psychologii perswazji oraz wybranych form reklam dostępnych w sieci. W rozdziale praktycznym znajdują się wyniki badania marketingowego i ich analiza. Problemem badawczym niniejszej pracy jest diagnoza i ocena skuteczności reklamy internetowej kosmetyków dla mężczyzn. Problem ten znajdzie swoje pogłębienie w analizie komparatystycznej postaw 179 studentów IV i V roku WSB-NLU w Nowym Sączu i Uniwersytetu Gdańskiego IV i V roku na Wydziale Zarządzania wobec reklamy internetowej kosmetyków. Metoda, za pomocą której zostało przeprowadzone badanie to analiza komparatystyczna. Narzędziem badawczym jest ankieta audytoryjna. Konkludując, należy zauważyć, że tak niechętny stosunek studentów do reklamy internetowej, wynika przede wszystkim z dużej ilości wszelkiego rodzaju komunikatów reklamowych w sieci. Bardzo często są one agresywne i utrudniają korzystanie z serwisów, zmuszając użytkownika do ich obejrzenia. Reklam w sieci nie da się jednak uniknąć. Z badań wynika, że studenci WSB w kształtowaniu swojej postawy wobec reklamy internetowej w większym stopniu niż studenci UG korzystają ze zdobytej w trakcie studiów wiedzy. W bardziej świadomy sposób korzystają również z Internetu jako: źródła potencjalnych informacji o nowych produktach, miejsca w którym można dokonać zakupu kosmetyków w atrakcyjnej cenie. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject reklama w internecie pl
dc.subject język reklamy pl
dc.subject rynek kosmetyków pl
dc.title Reklama internetowa kosmetyków Nivea jako komunikat perswazyjny. Analiza komparatystyczna postaw studentów kierunku zarządzanie na uczelniach: WSB – NLU w Nowym Sączu i Uniwersytetu Gdańskiego pl
dc.title.alternative Internet commercials of Nivea as persuasive communication. A comparative analysis of attitudes of the marketing students of WSB – NLU in Nowy Sacz and Gdansk University pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-11-20T13:53:31Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info