Efektywne wykorzystanie strategii rozszerzania marki w praktyce przedsiębiorstw

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Lorek, Małgorzata
dc.date.accessioned 2013-11-26T08:58:04Z
dc.date.available 2013-11-26T08:58:04Z
dc.date.issued 2010-07-19 03:21:04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1749
dc.description.abstract Celem pracy jest wnikliwa analiza strategii rozszerzenia marki zarówno w wymiarze teoretycznym jak i praktycznym. Do zrozumienia strategii przyczynia się identyfikacja szans i zagrożeń wynikających z zastosowania strategii rozszerzenia, zdefiniowanie czynników mających wpływ na powodzenie strategii oraz obserwacja procesu rozszerzenia. Aby dogłębniej zrozumieć badany problem przeanalizowano pięć globalnych marek, które adaptując strategię rozszerzenia do własnych możliwości i potrzeb osiągnęły sukces. Analiza opiera się na wtórnych źródłach informacji oraz wiedzy wynikającej z doświadczenia i obserwacji. Dzięki dostępności źródeł podejmujących ten temat, szczególnie w anglojęzycznej literaturze czasopiśmienniczej możliwe było dogłębne zrozumienie nurtującego tematu. Zaprezentowane wnioski świadczą o realizacji założonego celu. Praca może być inspiracją dla przedsiębiorstw, które planują rozwój przez rozszerzenie marki lub kompendium wiedzy na temat strategii rozszerzenia. Temat pozostawia możliwość dalszego zgłębiania pod kątem praktycznego wykorzystania strategii. Zaprezentowane wnioski świadczą o realizacji założonego celu. Praca może być inspiracją dla przedsiębiorstw, które planują rozwój przez rozszerzenie marki lub kompendium wiedzy na temat strategii rozszerzenia. Temat pozostawia możliwość dalszego zgłębiania pod kątem praktycznego wykorzystania strategii. W celu dalszej eksploracji tematu mogą zostać przeprowadzone badania bezpośrednie, które zweryfikują teorię z praktyką. W badaniach należałoby prześledzić proces rozszerzenia marki w praktyce, rozpoczynając od fazy generacji pomysłów, aż do metod ewaluacji. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marka pl
dc.subject strategia marki pl
dc.subject marka przedsiębiorstwa pl
dc.subject marka globalna pl
dc.subject marka produktu pl
dc.title Efektywne wykorzystanie strategii rozszerzania marki w praktyce przedsiębiorstw pl
dc.title.alternative Efficient aplication of brand extension strategy in practice pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-11-25T13:34:16Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info