dc.description.abstract |
Celem pracy jest chęć pokazania, jak w bardzo łatwy sposób pomagając sobie prostymi narzędziami marketingu, można wprowadzić nowy produkt do asortymentu firmy. Począwszy od opisu rynku, na którym działa omawiana firma poprzez analizę jej konkurencji, generowania pomysłu, aż do selekcji i wyboru najlepszej z punktu widzenia firmy opcji. Praca ma za zadanie przedstawić prosty sposób na wprowadzenie nowego produktu na rynek. Narzędzia użyte do tego celu nie są może najbardziej dokładnymi, ale za to w sposób prosty i dobitny wskazują na to jakie decyzje będą optymalne z punktu widzenia firmy Ecronix. Pomimo, iż prognozy na nadchodzące lata nie są już tak optymistyczne jak jeszcze cztery lata temu sytuacja, w której z rynku znikną telefony komórkowe, jest raczej mało prawdopodobna. Koncerny wymyślają coraz to nowe modele, w których oprócz podstawowych funkcji można znaleźć już nie tylko aparaty, ale również odtwarzacze muzyki czy wręcz podstawowe funkcje współczesnych komputerów. |
pl |