dc.contributor.author |
Pawłowski, Krzysztof |
|
dc.date.accessioned |
2013-12-01T10:25:14Z |
|
dc.date.available |
2013-12-01T10:25:14Z |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier.citation |
Współczesne Zarządzanie, 2005, nr 4, s. 93-102 |
pl |
dc.identifier.issn |
1643-5494 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/1882 |
|
dc.description.abstract |
Opracowanie przedstawia problemy związane z zarządzaniem szkołą wyższą w warunkach silnej konkurencji na rynku edukacyjnym. Przedstawiono tezę, że nowa sytuacja zmusi uczelnie do wprowadzenia efektywnych metod zarządzania marketingowego jako podstawowego sposobu zarządzania. Szansą na osiągnięcie trwałej pozycji na rynku dla czołowych uczelni niepublicznych, jest strategia najwyższej jakości oferowanych programów studiów. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
open access |
|
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
konkurencja rynkowa |
pl |
dc.subject |
szkoły niepubliczne |
pl |
dc.subject |
szkolnictwo wyższe |
pl |
dc.subject |
zarządzanie marketingowe |
pl |
dc.subject |
metody zarządzania |
pl |
dc.subject |
wyższe szkoły biznesu |
|
dc.title |
Zachowania uczelni niepublicznych w warunkach silnej konkurencji na rynku usług edukacyjnych |
pl |
dc.type |
article |
pl |