Zachowania uczelni niepublicznych w warunkach silnej konkurencji na rynku usług edukacyjnych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Pawłowski, Krzysztof
dc.date.accessioned 2013-12-01T10:25:14Z
dc.date.available 2013-12-01T10:25:14Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Współczesne Zarządzanie, 2005, nr 4, s. 93-102 pl
dc.identifier.issn 1643-5494
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1882
dc.description.abstract Opracowanie przedstawia problemy związane z zarządzaniem szkołą wyższą w warunkach silnej konkurencji na rynku edukacyjnym. Przedstawiono tezę, że nowa sytuacja zmusi uczelnie do wprowadzenia efektywnych metod zarządzania marketingowego jako podstawowego sposobu zarządzania. Szansą na osiągnięcie trwałej pozycji na rynku dla czołowych uczelni niepublicznych, jest strategia najwyższej jakości oferowanych programów studiów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights open access
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject konkurencja rynkowa pl
dc.subject szkoły niepubliczne pl
dc.subject szkolnictwo wyższe pl
dc.subject zarządzanie marketingowe pl
dc.subject metody zarządzania pl
dc.subject wyższe szkoły biznesu
dc.title Zachowania uczelni niepublicznych w warunkach silnej konkurencji na rynku usług edukacyjnych pl
dc.type article pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info