dc.contributor.advisor |
Chlipała, Paweł |
|
dc.contributor.author |
Dudkiewicz, Paulina |
|
dc.date.accessioned |
2013-12-02T12:43:39Z |
|
dc.date.available |
2013-12-02T12:43:39Z |
|
dc.date.issued |
2008-07-15 12:19:11 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/1906 |
|
dc.description.abstract |
Praca poświęcona jest problematyce doboru nośników komunikacji do grupy
docelowej. Głównym celem pracy było zgromadzenie wiedzy o metodach dobierania nośników do grupy docelowej zapewniających maksymalną efektywność reklamy. Celem aplikacyjnym było poznanie tego procesu w praktyce, w kampanii wizerunkowej portalu internetowego Interia.pl. W celu bliższego poznania problematyki pracy wykorzystano literaturę zwartą i czasopiśmienniczą z zakresu marketingu i zarządzania. Wykorzystano również źródła internetowe. Część empiryczna stanowiąca opis przypadku została oparta na źródłach wtórnych i pierwotnych. Do drugiej grupy należą obserwacje i doświadczenie zdobyte w firmie w trakcie praktyki. Podkreślenia wymaga fakt, że w trakcie praktyki, planowano analizowaną w pracy kampanię wizerunkową. W celu
dokładnego opisania problemu oraz dokonania pełnej analizy kampanii wykorzystano
wywiady z mediamenadżerem oraz mediaplanerami pracującymi w Dziale Marketingu & PR w Interii odpowiedzialnymi za planowanie i realizację kampanii
wizerunkowej Interii. Praca przybliża sposób doboru mediów w kampanii wizerunkowej Interii. Wykazano, że Interia komunikując się z grupa docelową, stara się sprawiać wrażenie portalu obecnego wszędzie, dlatego używa wielu rodzajów nośników. O wysokim poziomie planowania mediów w portalu świadczy sposób wyznaczania budżetu przeznaczonego na kampanie. Za kryterium przyjęto cele kampanii i koszt ich realizacji a nie sztucznie wyznaczony procent sprzedaży powierzchni reklamowej lub procent zysku. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
komunikowanie marketingowe |
pl |
dc.subject |
komunikowanie społeczne |
pl |
dc.subject |
efektywne komunikowanie |
pl |
dc.subject |
komunikowanie w internecie |
pl |
dc.subject |
portale internetowe |
pl |
dc.title |
Nośniki przekazu w komunikacji z grupą docelową na przykładzie Interia.pl |
pl |
dc.title.alternative |
Medium selection for effective communication with target group on the example of Interia.pl |
pl |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |
dc.date.updated |
2013-12-02T10:19:31Z |
|