Relacje szkoła wyższa-media a kształtowanie pozytywnego wizerunku uczelni

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Pawłowski, Krzysztof
dc.date.accessioned 2013-12-02T14:31:56Z
dc.date.available 2013-12-02T14:31:56Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Rola środków masowego przekazu w kształtowaniu wizerunku uczelni i jakości kształcenia : materiały konferencyjne : Łódź, 17-18 czerwca 2004 Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości. Pod red. J. Dietla i Z. Sapijaszki. Łódź : FEP, 2004. - s. 109-124 pl
dc.identifier.isbn 83-910763-7-7
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1908
dc.language.iso pl pl
dc.publisher Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości pl
dc.rights open access
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject media pl
dc.subject media reklamowe pl
dc.subject public relations pl
dc.subject promocja pl
dc.subject wizerunek uczelni pl
dc.title Relacje szkoła wyższa-media a kształtowanie pozytywnego wizerunku uczelni pl
dc.title.alternative Relationship between the higher school and media and shaping a positive image of the higher school pl
dc.type bookPart pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info