Wpływ programów lojalnościowych na rozwój regionów turystycznych na przykładzie programu marketingowego "Karta Tatrzańska"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Reśko, Dariusz
dc.contributor.author Argasiński, Kamil
dc.date.accessioned 2013-12-04T08:47:31Z
dc.date.available 2013-12-04T08:47:31Z
dc.date.issued 2013-09-30 16:34:58
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1955
dc.description.abstract Niniejsza praca dotyczy zagadnienia przyciągania konsumentów do przedsiębiorstwa za pomocą wykorzystywania programów lojalnościowych. Hipoteza rozprawy zakładała, że programy lojalnościowe mają realny, pozytywny wpływ na poziom przywiązania klientów do danych produktów, miejsc czy marek. Główne cele badawcze to: dokonanie analizy literatury przedmiotu w zakresie marketingu i jego narzędzi, wskazanie schematu budowania lojalności konsumentów oraz wykazanie realnego wpływu programów lojalnościowych na decyzje zakupowe klientów. Rozprawa składa się z czterech rozdziałów. Pierwszy z nich porusza zagadnienie znaczenia marketingu w działalności współczesnej firmy. Rozdział drugi skupia się na kwestii budowania relacji z konsumentami. Z kolei rozdział trzeci przybliża odbiorcy temat badań własnych prowadzonych przez autora w ramach rozprawy. W ostatniej części pracy przedstawione zostały wyniki badań. W tym samym rozdziale zaprezentowano również rodzaj programu lojalnościowego jakim jest Karta Tatrzańska, kwestionariusz ankiety oddanej w ręce respondentów, a także wnioski płynące z pracy. W rozprawie wykorzystane zostały najnowsze publikacje z zakresu marketingu oraz budowania relacji z klientem. Praca powstawała w wyniku analizy literatury zwartej, artykułów w czasopismach branżowych, a także publikacji internetowych. pl
dc.description.abstract The following study deals with the issue of attracting customers to a company by using loyalty programs. The hypothesis states that loyalty programs have a real, positive influence on the degree of the customers attachment for certain products, places or brands. The main research objectives are: the analysis of the literature of the subject as far as marketing and its tools, presenting the customer loyalty building schema as well as proving the real influence of loyalty programs on the choices of customers. The work constitutes four chapters. The first one deals with the issues of the importance of marketing in the work of modern companies. The second chapter concentrates on building the relationship with the consumers. Whereas, the third chapter familiarises the reader with the subject of the research carried out by the author of the thesis. The last part of the work comprises the results of the research. A kind of loyalty program called Karta Tatrzańska, the questionnaire handed in to the respondents, as well as the conclusions have been presented in the same chapter. The most up-to-date publications in the field of marketing and building relations with the customers have been used in the thesis. The work has been written based on the analysis of literature, articles and dedicated journals, as well as internet publications. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject programy lojalnościowe pl
dc.subject budowa relacji z klientami pl
dc.subject marketing współczesnej firmy pl
dc.subject Karta Tatrzańska pl
dc.subject loyalty programs pl
dc.subject building the relation with clients pl
dc.subject marketing in modern companies pl
dc.subject Karta Tatrzańska pl
dc.title Wpływ programów lojalnościowych na rozwój regionów turystycznych na przykładzie programu marketingowego "Karta Tatrzańska" pl
dc.title.alternative The influence of loyalty programs on the development of touristic regions based on the example of the “Karta Tatrzańska” marketing program pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-03T15:29:25Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info