Postrzeganie marek globalnych w aspekcie kulturowym na przykładzie studentów z Unii Europejskiej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Kędzia, Anna
dc.date.accessioned 2013-12-04T09:38:00Z
dc.date.available 2013-12-04T09:38:00Z
dc.date.issued 2008-06-17 16:22:50
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1964
dc.description.abstract Postrzeganie marek globalnych w aspekcie kulturowym to temat pracy, w którym został poruszony problem zachowania się studentów z Unii Europejskiej względem marek globalnych. Praca ma na celu zbadanie preferencji konsumentów oraz przedstawienie percepcji marek globalnych na przykładzie międzynarodowych studentów. Celem pracy było uzyskanie informacji dotyczących aktualnego postrzegania produktów markowych oraz ich zależność kulturowa. Druga cześć pracy to empiryczne przedstawienie informacji w postaci wykonanych badań praktycznych. Postawiono następującą tezę: Czynniki kulturowe maja wpływ na postawy konsumentów wobec marek. Praca składa się z dwóch części. Pierwsza cześć stanowi dwa pierwsze rozdziały pracy, poświecone charakterystyce marki globalnej oraz postrzegania marek w aspekcie kulturowym. Pozostałe części, rozdziały trzeci i czwarty, obejmują zagadnienia metodyczne i empiryczne dotyczące badania marek w warunkach międzykulturowych. Bazę źródłową pracy stanowią pozycje literatury zwartej i czasopiśmienniczej, z zakresu marki oraz zachowań konsumentów, a także z międzynarodowych badań marketingowych. Cześć empiryczna pracy oparto na analizie wtórnych źródeł informacji dotyczących badania marki. Przeprowadzono także badania pierwotne dotyczące postrzegania marek globalnych. Respondentami w badaniu była grupa studentów biorących udział w stypendium Sokrates Erasmus na terenie Słowenii z różnych krajów w Unii Europejskiej. Zgromadzone wyniki badań, pozwoliły na wyznaczenie określenia marki widzianej przez respondentów, poprzez wymieniane skojarzenia. Należy jednak podkreślić, iż marka została określona przez ankietowanych zdecydowanie pozytywnie. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject marka pl
dc.subject marka globalna pl
dc.title Postrzeganie marek globalnych w aspekcie kulturowym na przykładzie studentów z Unii Europejskiej pl
dc.title.alternative Global brand perception in a cultural aspect by European Union students pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-02T08:19:02Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info