Programowanie we Flashu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gorazd, Tomasz
dc.contributor.author Kosmala, Piotr
dc.date.accessioned 2013-12-04T10:01:08Z
dc.date.available 2013-12-04T10:01:08Z
dc.date.issued 2008-09-17 16:23:39
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1968
dc.description.abstract W niniejszej pracy chciałbym pokazać programowanie we Flashu od strony praktycznej. Istnieje pokaźna literatura traktująca o środowisku i elementach języka. Brakuje jednak zasobów przedstawiających proces tworzenia aplikacji i właśnie na tym pragnę się skoncentrować. Efektem tej pracy będzie kompletna gra Flash. Niestety ze względu na obszerność tematyki nie będę mógł przedstawić całego procesu tworzenia gry, jednak spróbuję wyczerpująco omówić przynajmniej jakiś jej fragment. Flash jako połączenie środowiska do tworzenia grafiki wektorowej i środowiska programistycznego daje duże możliwości w projektowaniu aplikacji dla sieci Web i prezentacji multimedialnych. Po przejęciu przez firmę Adobe i integracji z innym oprogramowaniem, możliwości te stały się jeszcze większe. Wraz z wprowadzeniem Flash Media Server obsługa Flasha przestała się odbywać już tylko po stronie klienta. Zaczęły powstawać pierwsze gry online z trybem dla wielu graczy. Dodając do tego ciągle rozwijające się API 3D do Flasha oraz nowe środowisko Flex oparte o język ActionScript, trudno przewidzieć ogrom potencjału, jaki drzemie w tym produkcie. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject programy komputerowe pl
dc.subject języki programowania pl
dc.subject gry komputerowe pl
dc.subject programowanie obiektowe pl
dc.subject grafika komputerowa pl
dc.title Programowanie we Flashu pl
dc.title.alternative Programming in Flash pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-12-02T15:22:35Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info