System wynagradzania pracowników sprzedaży

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pocztowski, Aleksy
dc.contributor.author Porębska, Katarzyna
dc.date.accessioned 2013-12-05T07:57:10Z
dc.date.available 2013-12-05T07:57:10Z
dc.date.issued 2013-09-28 14:52:39
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2013
dc.description.abstract Praca w sprzedaży to zajęcie specyficzne. Wymaga nie tylko wiedzy i doświadczenia, ale również pewnych predyspozycji osobowościowych. Celem moich rozważań uczyniłam analizę sposobów konstruowania wynagrodzeń pracowników sektora handlowego, podkreślając również ich motywacyjny charakter. Niniejsze opracowanie składa się zatem z części teoretycznej, a także metodologicznej, które stanowią integralną całość. Część teoretyczna przybliża kwestie związane z wynagrodzeniami oraz ze specyfiką zawodu handlowca. Stanowi zatem wstęp do właściwej analizy zebranego materiału, ułatwiając weryfikację postawionych hipotez. Badania dla potrzeb pracy magisterskiej przeprowadzono w dniach 27-28 marca 2013 roku, wśród pracowników sklepów oraz punktów handlowo- usługowych w jednym z sądeckich Centrów Handlowych. pl
dc.description.abstract The work as a salesman is a peculiar job. It requires not only the knowledge and experience but also certain personality predispositions. The aim of my deliberations I made an analysis the ways of constructing the remuneration of employees of the commercial sector, emphasizing their incentive character. This study consists of theoretical, as well as methodological part which constitute the integral whole. The theoretical part brings the issues related to salaries and the specificity of the profession of trader. It is, therefore, access to a proper analysis of the collected material, facilitating the verification of constructed hypotheses. The research for the thesis was conducted on 27-28 March 2013,amongst the employees of shops and commercially- service points in one of the Shopping Centers in Nowy Sącz. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject systemy wynagradzania pl
dc.subject motywacja pl
dc.subject satysfakcja zawodowa pl
dc.subject motywacyjny system płac pl
dc.subject ocena pracownicza pl
dc.subject efektywność pl
dc.subject remuneration systems pl
dc.subject motivation pl
dc.subject job satisfaction pl
dc.subject incentive scheme pl
dc.subject personnel pl
dc.subject rating pl
dc.subject effectiveness pl
dc.title System wynagradzania pracowników sprzedaży pl
dc.title.alternative Remuneration system of sales employees pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-04T14:46:47Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info