Dystrybucja w Internecie a poziom satysfakcji klienta na przykładzie Allegro.pl

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gancarczyk, Marta
dc.contributor.author Bogdan, Paulina
dc.date.accessioned 2013-12-05T12:37:24Z
dc.date.available 2013-12-05T12:37:24Z
dc.date.issued 2013-10-26 16:37:04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2034
dc.description.abstract Głównym celem niniejszej pracy jest przedstawienie istoty dystrybucji internetowej oraz ocena poziomu satysfakcji klienta z internetowych usług dystrybucyjnych na przykładzie Allegro wraz z rekomendacjami usprawnień. Na podstawie badania uzyskano informacje, na temat zalet i wad wykorzystywania tego kanału. Serwis Allegro.pl stosuje model dystrybucji business to consumer. Formą dystrybucji stosowaną przez portal jest natomiast Internet. Platforma Allegro.pl daje swoim łatwość w prezentacji towarów, a także dostęp do szerokiego grona konsumentów. Innymi zaletami serwisu są: brak barier geograficznych czy też wprowadzony system Programu Ochrony Konsumenta, który zabezpiecza przed nie otrzymaniem od dostawcy towaru lub też otrzymaniu niewłaściwej, nie spełniającej oczekiwania nabywcy rzeczy. Poza cechami, które wywołują zadowolenie klienta można wymienić również te, które wpływają na brak jego satysfakcji z zakupów, m. in.: długi okres oczekiwania na dostawę, otrzymanie towaru niezgodnego z opisem, brak kontaktu ze sprzedającym, problemy ze zwrotem towaru czy niemiła obsługa. W ramach usprawnień, jakie platforma Allegro.pl mogłaby wprowadzić w celu zwiększenia zadowolenia klientów ze świadczonych usług, można wymienić np. status zamówienia, czy większa kontrola sprzedających. pl
dc.description.abstract The main purpose of this study is to present the essence of online distribution and evaluation of customers satisfaction with online distribution services of Allegro with recommendations for improvement. Based on a questionnaire the information was provided on the advantages and disadvantages of the use of this channel. Allegro.pl service distribution uses business to consumer model. The form of the distribution used by the portal is the Internet.Allegro.pl platform ensures effective presentation of goods and access to a wide range of consumers. Other advantages of the service are: the lack of geographical barriers or Consumer Protection Program, which protects from not supplying goods or from receiving inappropriate goods. In addition to the features that cause customer satisfaction there are also disadvantages such as long delivery time, errors in processing orders, limited interaction with sales personnel, inadequate service level. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject satysfakcja klienta pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject sprzedaż pl
dc.subject Internet pl
dc.subject customer satisfaction pl
dc.subject distribution pl
dc.subject sale pl
dc.title Dystrybucja w Internecie a poziom satysfakcji klienta na przykładzie Allegro.pl pl
dc.title.alternative Internet distribution and the level of client's satisfaction based on the xample of Allegro.pl pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-05T11:56:14Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info