Projektowanie działań promocyjnych na przykładzie firmy Konspol

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Popiela, Anna
dc.date.accessioned 2013-12-10T10:45:57Z
dc.date.available 2013-12-10T10:45:57Z
dc.date.issued 2013-07-29 19:41:45
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2155
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy są rozważania teoretyczne na temat projektowania skutecznych kampanii promocyjnych. Ponadto celem jest przedstawienie autorskich propozycji dotyczących kampanii promocyjnej produktów bezglutenowych firmy Konspol. Praca składa się z czterech rozdziałów, z których rozdział I ma charakter teoretyczny i oparty jest na literaturze przedmiotu. Natomiast rozdziały II, III i IV to rozdziały o charakterze empirycznym. Przy pisaniu pracy wykorzystano zarówno wtórne, jak i pierwotne źródła informacji. Rozdział I przybliża istotę procesu komunikacji marketingowej i jego elementy, a także etapy oraz podstawowe zasady, istotne przy projektowaniu kampanii promocyjnej. Omówione zostały również uwarunkowania efektywnej komunikacji marketingowej oraz wykorzystanie badań marketingowych w projektowaniu kampanii. Z kolei rozdział II poświęcony został firmie Konspol. Przeanalizowano ogólnie rynek przetwórstwa kurczaka, następnie scharakteryzowano Grupę Konspol. W rozdziale tym przedstawiono także dotychczasowe działania marketingowe, jak również kierunki rozwojowe firmy Konspol. Rozdział III przedstawia wyniki badań przeprowadzonych poprzez wykorzystanie ankiety, która pozwoliła na rozpoznanie opinii respondentów na temat marki Konspol, a także znajomości oferowanych przez firmę produktów. Ostatni IV rozdział zawiera autorskie propozycje dotyczące promocji produktów czyli projekt kampanii promocyjnej produktów bezglutenowych firmy Konspol. Rozdział ten ma na celu pokazanie, iż kampania promocyjna jest odpowiednim środkiem poinformowania i zaprezentowania produktu potencjalnym klientom. pl
dc.description.abstract The aim of this dissertation is to present and discuss promotion as a way of a company's marketing tool to potential clients, and also to present the possibility of using this tool as a method of presenting a product and informing potential customers of its existence. This dissertation consists of four chapters. The first two chapters are theoretical and are based on literature that has been written on this subject and on information from the Konspol website. However, chapters III and IV are more empiric. These chapters are based on research and personal conclusions that have been taken from the research. Chapter I is about marketing as a communication process and its elements, it is also about the main principles needed when designing a marketing campaign. The conditions for effective marketing as a form of promotion and also how to use marketing research in order to create a campaign. Chapter II is dedicated to the company Konspol. This chapter has analyzed the chicken processing industry and characterised the company Konspol. Furthermore it looks at existing marketing methods as well as Konspol's future progress. Chapter III presents the results of the research taken from questionnaires. The results showed peoples opinions of "Konspol" as a brand, and also about the knowledge of Konspol products. The last chapter contains the author of this dissertations own suggestions of product promotion, that is to say the promotional campaign of gluten free products that are produced by the company Konspol. The purpose of this chapter is to demonstrate, that a promotional campaign is an effective method of presenting and informing potential clients of products available. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject komunikacja marketingowa pl
dc.subject kampania promocyjna pl
dc.subject Grupa Konspol pl
dc.subject rynek przetwórstwa kurczaka pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing as a form of communication pl
dc.subject promotional campaign pl
dc.subject The Company Konspol pl
dc.subject the chicken processing industry pl
dc.title Projektowanie działań promocyjnych na przykładzie firmy Konspol pl
dc.title.alternative Projecting (designing) promotion actions by the example of Konspol company pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-10T10:04:29Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info