dc.contributor.advisor |
Sidor, Maria |
|
dc.contributor.author |
Rams, Michał |
|
dc.date.accessioned |
2013-12-11T07:57:57Z |
|
dc.date.available |
2013-12-11T07:57:57Z |
|
dc.date.issued |
2013-07-25 11:51:37 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/2180 |
|
dc.description.abstract |
W niniejszej pracy zaprezentowano rynek usług kurierskich a w szczególności liderów
tej branży. Wykazano między innymi jak wartość dodana firmy DHL pozytywnie wpływa na
jej pozycje lidera i obrazuje również jak prężnie rozwija się rynek usług kurierskich w Polsce
i na świecie. Podstawowym wnioskiem jaki nasuwa się na myśl jest to, że firmy kurierskie
nieustannie unowocześniają, usprawniają i tworzą nowe usługi. Żeby istnieć na tym
przepełnionym konkurencją rynku muszą sprostać wymaganiom zarówno wielkich korporacji
jak i zwykłych konsumentów korzystających ze sklepów on-line. DHL to najlepszy przykład
na to jak powinna wyglądać współczesna firma kurierska. |
pl |
dc.description.abstract |
A market of courier services has been the subject of the thesis, particularly industry
leaders. The positive impact of DHL value added on the company`s leadership has been,
among other things, proved, and also presents the fact that the courier companies market is
dynamically flourishing in Poland. The main conclusion that comes into one`s mind is that
courier companies are continuously modernizing, modifying and creating new services. In
order to exist in this market full of competition, they ought to face up to expectations of both
large corporations and ordinary consumers taking advantage of on- line shops. DHL is the
best example of how a modern courier company should look like. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
przesyłki |
pl |
dc.subject |
usługi kurierskie |
pl |
dc.subject |
DHL |
pl |
dc.subject |
logistyka |
pl |
dc.subject |
marketing mix |
pl |
dc.subject |
shipment |
pl |
dc.subject |
courier servises |
pl |
dc.subject |
DHL |
pl |
dc.subject |
logistics |
pl |
dc.subject |
marketing mix |
pl |
dc.title |
„Wartość dodana” jako zasadniczy element przewagi konkurencyjnej na przykładzie firmy kurierskiej DHL |
pl |
dc.title.alternative |
„Added value” as a basic element of competence advantage on the basis of DHL Courier Company |
pl |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |
dc.date.updated |
2013-12-10T14:41:04Z |
|