„Wartość dodana” jako zasadniczy element przewagi konkurencyjnej na przykładzie firmy kurierskiej DHL

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sidor, Maria
dc.contributor.author Rams, Michał
dc.date.accessioned 2013-12-11T07:57:57Z
dc.date.available 2013-12-11T07:57:57Z
dc.date.issued 2013-07-25 11:51:37
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2180
dc.description.abstract W niniejszej pracy zaprezentowano rynek usług kurierskich a w szczególności liderów tej branży. Wykazano między innymi jak wartość dodana firmy DHL pozytywnie wpływa na jej pozycje lidera i obrazuje również jak prężnie rozwija się rynek usług kurierskich w Polsce i na świecie. Podstawowym wnioskiem jaki nasuwa się na myśl jest to, że firmy kurierskie nieustannie unowocześniają, usprawniają i tworzą nowe usługi. Żeby istnieć na tym przepełnionym konkurencją rynku muszą sprostać wymaganiom zarówno wielkich korporacji jak i zwykłych konsumentów korzystających ze sklepów on-line. DHL to najlepszy przykład na to jak powinna wyglądać współczesna firma kurierska. pl
dc.description.abstract A market of courier services has been the subject of the thesis, particularly industry leaders. The positive impact of DHL value added on the company`s leadership has been, among other things, proved, and also presents the fact that the courier companies market is dynamically flourishing in Poland. The main conclusion that comes into one`s mind is that courier companies are continuously modernizing, modifying and creating new services. In order to exist in this market full of competition, they ought to face up to expectations of both large corporations and ordinary consumers taking advantage of on- line shops. DHL is the best example of how a modern courier company should look like. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject przesyłki pl
dc.subject usługi kurierskie pl
dc.subject DHL pl
dc.subject logistyka pl
dc.subject marketing mix pl
dc.subject shipment pl
dc.subject courier servises pl
dc.subject DHL pl
dc.subject logistics pl
dc.subject marketing mix pl
dc.title „Wartość dodana” jako zasadniczy element przewagi konkurencyjnej na przykładzie firmy kurierskiej DHL pl
dc.title.alternative „Added value” as a basic element of competence advantage on the basis of DHL Courier Company pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-12-10T14:41:04Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info