Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowanie dzieci w wieku 6-7 lat

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stach, Przemysław
dc.contributor.author Szumlańska, Dorota
dc.date.accessioned 2013-12-14T09:19:44Z
dc.date.available 2013-12-14T09:19:44Z
dc.date.issued 2013-06-23 21:45:40
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2281
dc.description.abstract Głównym celem niniejszej pracy jest zapoznanie się i zrozumienie istoty jak i celów reklamy oraz ustalenie, gdzie w tym wszystkim jest miejsce dla dziecka i jak odnajduje się w zagmatwanym labiryncie reklam telewizyjnych. Niezbędne do napisania tej pracy, okazało się zapoznanie z tematem dziecka w świecie masowej konsumpcji, jego socjalizacji, technikach stosowanych do pozyskania małego konsumenta oraz skutkach jakie może to przynieść. Autorka dowiedziała się wiele interesujących rzeczy dotyczących sztuki reklamy, poznała różne metody, stosowane przez dorosłych, na dotarcie do umysłu dziecka oraz pozyskała ciekawe dane z przeprowadzonego badania, dzięki którym doszła do wielu wniosków. Najbardziej zaskakującym dla autorki było stwierdzenie, że wszystkie dzieci, których dotyczyło badanie, bardzo lubią oglądać reklamy w telewizji i traktują to jak rozrywkę. Wniosek ten, zmusił ją do dłuższego zastanowienia nad tym, w jaki sposób twórcom reklam udało się osiągnąć tak imponujący efekt… pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama pl
dc.subject reklama telewizyjna pl
dc.subject dziecko pl
dc.subject konsument pl
dc.subject zachowania konsumenta pl
dc.subject badania marketingowe pl
dc.title Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowanie dzieci w wieku 6-7 lat pl
dc.title.alternative The influence of television advertising on children between 6 and 7 years old pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-12-13T12:44:36Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info