Analiza potencjału turystycznego obszaru na przykładzie gminy Piwniczna-Zdrój. Projekt budowy produktu turystycznego
Ładowanie...
Data
2013-06-29 01:10:12
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Celem pracy jest omówienie problematyki związanej z tworzeniem i projektowaniem
produktu turystycznego obszaru. Dla wybranej gminy przeprowadzono proces projektowania tematycznego szlaku turystycznego. Działania te zostały poprzedzone analizą potencjału turystycznego regionu. Jednostki samorządu terytorialnego, dzięki spójnie zaprojektowanemu i zarządzanemu produktowi turystycznemu, wpływają na swój rozwój. Produkt turystyczny danego obszaru ułatwia jego promocję, która jeżeli jest prowadzona w sposób sprawny, wpływa pozytywnie na wizerunek miejsca, a co za tym idzie na ilość turystów odwiedzających daną miejscowość. To wszystko ma realne przełożenie na dochody lokalnych mieszkańców i przedsiębiorców jak również jednostki samorządu terytorialnego.
The main aim of thesis is discussing about different aspects connected with creating and designing local products of tourism. For a given borough the process of thematic designing of the tourist trial was prepared. Those measures were preceded by the analysis of the region’s tourism potential. Local government by coherent design and management of tourist product influence their development. Tourist product of a given territory facilitates its promotion, when it is well – organized it influences positively the image of the area and consequently the number of tourists visiting it. All of these things affect the income of local people, entrepreneurs as well as local government.
The main aim of thesis is discussing about different aspects connected with creating and designing local products of tourism. For a given borough the process of thematic designing of the tourist trial was prepared. Those measures were preceded by the analysis of the region’s tourism potential. Local government by coherent design and management of tourist product influence their development. Tourist product of a given territory facilitates its promotion, when it is well – organized it influences positively the image of the area and consequently the number of tourists visiting it. All of these things affect the income of local people, entrepreneurs as well as local government.
Opis
Słowa kluczowe
produkt turystyczny, szlak turystyczny, analiza ryzyka, potencjał turystyczny, woda mineralna, tourist product, tourist trial, risk analysis, tourism potential, mineral water