System Wspomagający Zarządzanie Szpitalem
Ładowanie...
Pliki
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Celem pracy było zaprojektowanie i stworzenie systemu wspomagającego zarządzanie szpitalem. Projekty tego typu cieszą się stosunkowo dużym zainteresowaniem ze strony 
placówek medycznych. System Aesculap zaprojektowano tak, by spełniał rzeczywiste wymagania stawiane przez pracowników szpitali. Poszczególne moduły różnią się 
między sobą przeznaczeniem. Dwa z nich działają na platformie 
Windows, a jeden na platformie Windows Mobile. Aplikacja 
Aesculap R działająca na komputerze stacjonarnym służy do 
zarządzania danymi pacjentów, wizytami lekarskimi i zabiegami. 
Aesculap P, to aplikacja również przeznaczona na komputer 
stacjonarny jest narzędziem automatycznie generującym harmonogram 
dyżurów lekarskich i umożliwiającym jego ręczną edycję. Trzecia część 
systemu, Aesculap H, działa na platformie Windows Mobile. Umożliwia 
przeglądanie i edycję historii chorób, zapisywanie informacji na temat 
stanu zdrowia pacjentów, korzystanie z uaktualnianych informacji 
o chorobach i lekach oraz przeglądanie harmonogramu dyżurów 
lekarskich
