Popularyzacja Brazylijskiego Jiu-Jitsu na rynku polskim

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Główczyk, Paweł
dc.date.accessioned 2013-12-16T10:01:33Z
dc.date.available 2013-12-16T10:01:33Z
dc.date.issued 2013-08-31 19:13:21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2353
dc.description.abstract Marketing oraz promocja odgrywa bardzo ważną rolę w działalności zarówno organizacji komercyjnych, jak i non profit. Działania promocyjne prowadzą miasta, organizatorzy różnych wydarzeń, prywatne osoby, a także podmioty popularyzujące różne dyscypliny sportowe. W niniejszej pracy skupiono się na problemie promocji sportu w połączeniu z zabiegami marketingowymi mającymi na celu promowanie aktywności fizycznej, a w tym konkretnym przypadku Brazylijskiego Jiu-Jitsu, które jest mało znanym i nierozumianym sportem w naszej ojczyźnie. Za pomocą narzędzi promocyjnych m.in. takich jak: reklama, public relations, event marketingowy, marketing wirusowy oraz wiele innych zarówno standardowych, jak również alternatywnych form promocji, zaprojektowano kampanię promocyjną, która w oparciu o badania rynku, ma za zadanie spopularyzować Brazylijskie Jiu-Jitsu w Polsce. pl
dc.description.abstract Marketing along with promotion plays a very important role in activity of commercial and non- profit organizations. Promotion part is run by cities, organizers of various events, private persons and also by subjects spreading sport disciplines. In this thesis the meaning of sport promotion together with marketing applications had been determined. Both aim to promote physical activity which in this particular case is Brazilian Jiu-jitsu. The martial art is not popular in Poland and knowledge about this sport is rather poor. With help of promotion tools such as: promotion mix, marketing event, virtal marketing, and many more typical and unconventional ways of promoting sport, appeared situation will be changed. In order to improve all aspects connected with promoting Brazilian Jiu-jitsu in Poland, the market research has been made. All gathered results had been used during projecting the promotion campaign which is supposed to make Brazilian Jiu-Jitsu popular and recognized on Polish market. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject promocja sportu pl
dc.subject event marketing pl
dc.subject marketing wirusowy pl
dc.subject promocja pl
dc.subject badania rynku pl
dc.subject narzędzia promocji pl
dc.subject Brazylijskie Jiu-Jitsu pl
dc.subject sport promotion pl
dc.subject virtal marketing pl
dc.subject promotion pl
dc.subject market research pl
dc.subject promotion tools pl
dc.subject Brazilian Jiu-Jitsu pl
dc.title Popularyzacja Brazylijskiego Jiu-Jitsu na rynku polskim pl
dc.title.alternative Spreading Brazilian Jiu-Jitsu within polish market pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-12-16T09:31:06Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info