Portale społecznościowe jako nośniki komunikacji marketingowej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stach, Przemysław
dc.contributor.author Olechowska, Sylwia
dc.date.accessioned 2013-12-17T10:08:56Z
dc.date.available 2013-12-17T10:08:56Z
dc.date.issued 2013-05-24 15:19:16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2399
dc.description.abstract Praca poświęcona została tematyce serwisów społecznościowych i przejawiającym się działaniom marketingowym. Autorka w swojej pracy stosowała rożne określenia dla terminu jakim jest serwis społecznościowy, przez użycie określeń takich jak: Social Media, portale społecznościowe bądź po prostu „społecznościówki”. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie rozwoju Social Media tym samym pokazując wpływ zarówno zwykłych użytkowników jak i właścicieli firm, którzy używają portali w celach nie tylko osobistych, ale również zarobkowych stosując odpowiednie taktyki marketingowe. Motywem, którym autorka kierowała się przy pisaniu pracy było zbadanie, jakie działania podejmują przedsiębiorstwa na profilach, w szczególnym oparciu o portal społecznościowy jakim jest Facebook, w ramach promocji produktów bądź usług. Obszar zagadnień dotyczących tematyki pracy został ukazany w trzech rozdziałach. Z czego część pierwsza obejmować będzie zagadnienia czysto teoretyczne, druga teoretyczno-empiryczne, natomiast trzecia część pracy, w całości poświęcona zostanie przedstawieniu wyników ilościowej metody badawczej opartej na kwestionariuszu ankietowym. Empiryczna część pracy dowiodła, iż w znaczącym stopniu fenomen portali społecznościowych zaspokaja wszelakie potrzeby ludzi. Ludzie pragną nawiązywać nowe znajomości, utrzymywać kontakty ze znajomymi sprzed lat. Ponadto użytkownicy spędzają mnóstwo czasu w serwisach śledząc działania firm, nowych produktów. Fenomen ekspansji serwisów opiera się na więziach łączących użytkowników również w grupy zainteresowań. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject Internet pl
dc.subject marketing społeczny pl
dc.subject portale internetowe pl
dc.subject serwisy społecznościowe pl
dc.subject komunikacja marketingowa pl
dc.subject komunikowanie w internecie pl
dc.title Portale społecznościowe jako nośniki komunikacji marketingowej pl
dc.title.alternative Social networks as marketing communication media pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-12-16T13:52:08Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info