Tworzenie alternatywnej rzeczywistości i efektów specjalnych na potrzeby filmu przy użyciu programów Autodesk 3DS Max oraz Adobe After Effects

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Białas, Franciszek
dc.contributor.author Skowron, Szymon
dc.date.accessioned 2013-12-18T09:02:44Z
dc.date.available 2013-12-18T09:02:44Z
dc.date.issued 2013-08-28 02:34:14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2418
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest pokazanie, że w dzisiejszych czasach, przy wykorzystaniu odpowiednich, szeroko dostępnych programów komputerowych jest możliwe stworzenie alternatywnej rzeczywistości na własnym komputerze. Trudnością powyższej pracy inżynierskiej było podjęcie próby stworzenia filmu przy pomocy wszelkiego rodzaju narzędzi wykorzystywanych przy produkcjach pełnometrażowych. Dlatego też podczas tworzenia filmu będącego tematem pracy starałem się przy pomocy ograniczonych narzędzi stworzyć jak najbardziej profesjonalny efekt. Każdy kto interesuje się grafiką i animacją komputerową, lubi bajki albo po prostu chce się pośmiać, musiał słyszeć o „Shreku”, który do dzisiaj bije rekordy popularności. Podobnie jak wspomniany wcześniej „Final Fantasy” tak i „Shrek” w 2001 roku podbił serca milionów widzów na całym świecie dorabiając się do dnia dzisiejszego 3 kontynuacji. Oczywiście istnieje o wiele więcej tytułów wartych wspomnienia – wszystko jednak sprowadza się do tego, że media w naszych czasach garściami czerpią z tego co zaoferować może odpowiednie oprogramowanie oraz technologie. I robią to coraz częściej, ku uciesze kinomanów na całym świecie. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject grafika komputerowa pl
dc.subject programowanie pl
dc.subject programy graficzne pl
dc.subject nowe technologie pl
dc.subject produkcja filmowa pl
dc.title Tworzenie alternatywnej rzeczywistości i efektów specjalnych na potrzeby filmu przy użyciu programów Autodesk 3DS Max oraz Adobe After Effects pl
dc.title.alternative Creating an alternate reality and special effects for the movie using Autodesk 3DS Max and Adobe After Effects pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-12-17T16:30:24Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info