Problematyka podejmowania decyzji o zakupie danych produktów okazała się na tyle ciekawa, że skłoniła do pogłębienia wiedzy na ten temat, ale także przeprowadzenia badań na temat zachowań konsumenckich w kwestii podejmowania ...
Celem pracy jest kompleksowe przedstawienie złożonej problematyki związanej z konsumentem oraz zrozumienie i wyjaśnienie ich zachowania na rynku. Próbę wyjaśnienia owych zachowań podjęto na przykładzie konsumentów rynku ...
Głównym celem niniejszej pracy była analiza struktury społecznych ocen na temat przekazu reklamowego w mediach, a celami szczegółowymi analiza istoty
i funkcji reklamy oraz istoty mediów a także analiza mechanizmu percepcji ...
Praca koncentruje się na analizie działań reklamowych w firmach kosmetycznych, a w szczególności na specyfice tych działań. Zasadniczym celem pracy jest zbadanie czy działania reklamowe jakie stosują firmy kosmetyczne mają ...
Media bezsprzecznie determinują wiele aspektów ówczesnego świata. Kształtują
życie nie tylko poszczególnych jednostek, ale również wpływają na zachowania i postawy
społeczeństw oraz odgrywają zasadniczą rolę w istnieniu ...
Nasze życie codzienne jest bardzo ściśle powiązane z oddziaływaniem na nie reklamy. Codziennie kupujemy gazety, oglądamy telewizję, czy surfujemy po Internecie. Niemal wszędzie, gdzie się tylko znajdujemy towarzyszy nam ...
Wiedza o potrzebach i postępowaniu konsumenta stanowi podstawę określenia programu polityki sprzedaży. Znajomość bodźców wyzwalających określoną reakcje pozwala oddziaływać na konsumenta i kształtować jego zachowania oraz ...