Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem na przykładziefirmy Alfa Sp. z o.o.
Ładowanie...
Data
2013-05-07 20:50:23
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Celem pracy jest pokazanie na przykładzie przedsiębiorstwa „Alfa” Sp. z o.o. jakie znaczenie ma zastosowanie metod i narzędzi zarządzania marketingowego w praktyce oraz przedstawienie wniosków wdrożeniowych w zakresie udoskonalenia systemu zarządzania marketingowego w tym przedsiębiorstwie. Analizując jakość zarządzania przedsiębiorstwa, można postawić następującą hipotezę pracy: Zastosowanie odpowiednich metod i narzędzi zarządzania marketingowego ma znaczący wpływ na rozwój przedsiębiorstwa. W pierwszym rozdziale pracy omówiona zostanie problematyka działań marketingowych przedsiębiorstwa na rynku. Z kolei w drugim rozdziale poruszona zostanie kwestia zarządzania marketingowego. Trzeci rozdział będzie dotyczył identyfikacji zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwie „Alfa” Sp. z o.o. W rozdziale tym zostanie opisana działalność przedsiębiorstwa oraz ocenie poddana będzie jakość zarządzania marketingowego. Podsumowując działalność przedsiębiorstwa należy stwierdzić, że niezbędnym elementem poprawienia jego sytuacji jest wprowadzenie elementów zarządzania marketingowego, które obecnie w nim nie występują. Ich brak znacznie utrudnia rozwój tej firmy. Biorąc pod uwagę olbrzymią konkurencję na rynku obuwniczym trzeba stwierdzić, że zdobycie zadowalającej pozycji wymagało wielu zabiegów, a przy tym środków na ich realizację.
Opis
Słowa kluczowe
przedsiębiorstwo, marketing, zarządzanie marketingowe, zarządzanie przedsiębiorstwem