Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem na przykładziefirmy Alfa Sp. z o.o.

Ładowanie...
Miniatura

Data

2013-05-07 20:50:23

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem pracy jest pokazanie na przykładzie przedsiębiorstwa „Alfa” Sp. z o.o. jakie znaczenie ma zastosowanie metod i narzędzi zarządzania marketingowego w praktyce oraz przedstawienie wniosków wdrożeniowych w zakresie udoskonalenia systemu zarządzania marketingowego w tym przedsiębiorstwie. Analizując jakość zarządzania przedsiębiorstwa, można postawić następującą hipotezę pracy: Zastosowanie odpowiednich metod i narzędzi zarządzania marketingowego ma znaczący wpływ na rozwój przedsiębiorstwa. W pierwszym rozdziale pracy omówiona zostanie problematyka działań marketingowych przedsiębiorstwa na rynku. Z kolei w drugim rozdziale poruszona zostanie kwestia zarządzania marketingowego. Trzeci rozdział będzie dotyczył identyfikacji zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwie „Alfa” Sp. z o.o. W rozdziale tym zostanie opisana działalność przedsiębiorstwa oraz ocenie poddana będzie jakość zarządzania marketingowego. Podsumowując działalność przedsiębiorstwa należy stwierdzić, że niezbędnym elementem poprawienia jego sytuacji jest wprowadzenie elementów zarządzania marketingowego, które obecnie w nim nie występują. Ich brak znacznie utrudnia rozwój tej firmy. Biorąc pod uwagę olbrzymią konkurencję na rynku obuwniczym trzeba stwierdzić, że zdobycie zadowalającej pozycji wymagało wielu zabiegów, a przy tym środków na ich realizację.

Opis

Słowa kluczowe

przedsiębiorstwo, marketing, zarządzanie marketingowe, zarządzanie przedsiębiorstwem

Cytowanie