Analiza uciążliwości w pracy dydaktyczno pedagogicznej na przykładzie zespołu szkół w Tworkowej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Zając, Joanna
dc.date.accessioned 2013-12-19T06:59:22Z
dc.date.available 2013-12-19T06:59:22Z
dc.date.issued 2013-04-22 15:46:16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2437
dc.description.abstract Większość społeczeństwa nie uznaje profesji nauczycielskiej za zbyt męczącą. Pedagogom zarzuca się zbyt dużo czasu wolnego, za duże pensje, brak szkodliwości zawodowej. Niniejsza praca pokazuje tę drugą stronę, która nie jest zauważana. Praca nauczyciela w rzeczywistości jest męcząca i wyczerpująca. Nauczyciele obarczeni są wielkim ciężarem jakim jest pomoc rodzicom w przekazaniu młodemu pokoleniu odpowiednich wzorców zachowań, ideałów oraz wiedzy. Poruszana tematyka głównie dotyczy uciążliwości występujących w pracy nauczycieli. Opracowanie uwzględnia uciążliwości oraz ich wpływ na zdrowie, przedstawiony jest również system ochrony zdrowia pracujących. Praca została napisana w oparciu o dostępną literaturę oraz źródła internetowe. Materiałem empirycznym były także informacje źródłowe i dane statystyczne uzyskane w Zespole Szkół w Tworkowej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject zawód nauczyciel pl
dc.subject bariery pl
dc.subject ochrona zdrowia pl
dc.title Analiza uciążliwości w pracy dydaktyczno pedagogicznej na przykładzie zespołu szkół w Tworkowej pl
dc.title.alternative Analysis of burdens in pedagogical and didactic work illustrated with an example of School Complex in Tworkow pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-12-18T10:23:21Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info