Postawy i zachowania ludzi młodych wobec internetowych serwisów społecznościowych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Broniszewski, Jacek
dc.date.accessioned 2013-12-19T09:35:04Z
dc.date.available 2013-12-19T09:35:04Z
dc.date.issued 2013-06-26 10:28:35
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2451
dc.description.abstract W pracy przedstawiono istotę i znaczenie postaw i zachowań konsumenckich z punktu widzenia zarządzania oraz faktyczne zachowania i postawy ludzi młodych wobec serwisów społecznościowych. Ponadto w pracy zaprezentowano opinie respondentów na temat ww serwisów. Identyfikacji faktycznych postaw i zachowań dokonano w toku badań marketingowych przy użyciu narzędzia jakim był kwestionariusz ankiety. Badanie miało charakter ogólnopolski i zostało przeprowadzone poprzez internet (ankieta internetowa) na stuosobowej próbie respondentów w wieku 18-35 lat. Do najważniejszych wniosków z badań należy zaliczyć: zaledwie sześciu na stu badanych nie korzysta z serwisów społecznościowych. Badani najczęściej korzystają z serwisów społecznościowych jako narzędzi komunikacji, serwisy społecznościowe posiadają zdecydowanie pozytywny wizerunek wśród badanych, tylko część z preferowanych elementów oferty jest rzeczywiście wykorzystywana przez badanych. Prawie 90% osób korzysta z serwisów społecznościowych dłużej niż 3 lata. Głównym celem korzystania z serwisu społecznościowego jest kontakt zarówno w celach osobistych jak i służbowych oraz edukacyjnych. pl
dc.description.abstract The work presents the essence and meaning of consumer attitudes and behavior from the point of view of management, and the actual attitudes and behaviors of young people towards social networking sites and that, what this sites offer. Identification of the actual attitudes and behavior has been performed in the course of marketing research with the use of survey questionnaire tool. The study was national and was conducted by using the Internet to sample 100 respondents aged 18-35. The main conclusions of the study are as follows: only six out of every hundred respondents do not use social networking sites, the main role given by the social networks users is the role of communication tool, social networking sites are definitely a positive image among respondents, only a portion of the preferred elements of the offer is actually used by the respondents, nearly 90% of people use social networking sites for more than three years, there have been no new users, the main reason for using the social networking site is to contact both for personal as well as business and educational. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights open access
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject badania marketingowe pl
dc.subject postawy konsumenckie pl
dc.subject zachowania konsumenckie pl
dc.subject serwisy społecznościowe pl
dc.subject marketing research pl
dc.subject consumer behavior pl
dc.subject consumer attitudes pl
dc.subject survey questionnaire pl
dc.title Postawy i zachowania ludzi młodych wobec internetowych serwisów społecznościowych pl
dc.title.alternative Attitudes and behavior of young people towards social networking sites pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-12-19T08:53:29Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info