Analiza strategii promocji gminy. Przypadek gminy Piwniczna-Zdrój

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Woźniak, Dariusz
dc.contributor.author Szarota, Izabela
dc.date.accessioned 2013-12-19T13:34:47Z
dc.date.available 2013-12-19T13:34:47Z
dc.date.issued 2013-03-26 00:52:39
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2470
dc.description.abstract Celem pracy jest omówienie problematyki związanej z promocją jednostek samorządu terytorialnego. Dla wybranych gmin z otoczenia konkurencyjnego, posiadających opracowaną strategię promocji, przeprowadzono benchmarking. Szczególnej analizie poddano działania promocyjne oraz ich wpływ na rozwój tych gmin. Jednostki samorządu terytorialnego dzięki sprawnej i uporządkowanej polityce informacyjnej, w znaczący sposób wpływają na wizerunek gminy, a co za tym idzie na nowe inwestycje, nowe miejsca pracy, zwiększenie wpływów podatkowych jednostki czy wzrost liczby turystów. Rozważania prowadzą do wniosku, ze spójnie przygotowana strategia promocji w efektywny sposób wpływa na rozwój gminy. pl
dc.description.abstract The main aim of thesis is discussing about problems connected with the issue about the promotion of local government units. Benchmarking has been conducted for some communities from competitive environment which prepared strategy of promotion. Promotional activities and their influence on development of communities were painstaking analysed. An effective information policy of local government unit has influence on positive image of the community and as a result, it is possible to make new investments, create new jobs, grow taxable revenue and increase the number of tourists. To sum up, the strategy of promotion which was set up in proper way has an efficient influence on development of community. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing terytorialny pl
dc.subject narzędzia promocji pl
dc.subject wizerunek gminy pl
dc.subject strategia promocji pl
dc.subject benchmarking pl
dc.subject territorial marketing pl
dc.subject promotion tools pl
dc.subject the image of the community pl
dc.subject promotion strategy pl
dc.title Analiza strategii promocji gminy. Przypadek gminy Piwniczna-Zdrój pl
dc.title.alternative An analysis of the commune's promotion strategy. The case of the commune of Piwniczna-Zdrój pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-19T10:29:01Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info