dc.description.abstract |
Internet jest niewyobrażalnie wielkim zbiorem informacji, gdzie każdego dnia przybywa
setki tysiące stron internetowych, a każdej stronie internetowej bez różnicy, czy jest to serwis
dużej korporacji tworzony przez profesjonalistów, czy też jest to blog tworzony w wolnych
chwilach przez pasjonata jakiejś dziedziny, przyświeca jeden nadrzędny cel! Zaprezentować
się szerokiemu gronu odbiorców! Ten cel najprościej osiągnąć dzięki wyszukiwarce
internetowej poprzez którą zainteresowane osoby trafią na naszą witrynę. Lecz aby było to
możliwe w sieci, w której znajdują się nawet setki tysięcy stron na dany temat niezbędne są
działania zgodne z zasadami SEM. A co to takiego? Opiszę dokładnie w dalszej części tej
pracy, gdyż jej celem jest przedstawienie procesu optymalizacji dla danej witryny
internetowej. Swoją prace podzieliłem na dwie części.
- Pierwsza cześć teoretyczna, w której opisałem pojęcia związane z optymalizacją, jak i
działania prowadzące do osiągnięcia najlepszej pozycji dla wyszukiwarki Google. W
części tej chciałem zwrócić też uwagę na marketing internetowy, który niewątpliwie
idzie w parze z optymalizacją, mam tu na myśli reklamę płatną w Google AdWords jak
i wykorzystanie portalu społecznościowego Facebook.
- Druga cześć praktyczna. Przedstawię w niej zastosowane metody, wykorzystane do
optymalizacji strony www.burdek-kop.com, którą stworzyłem dla firmy Stefan
Burdek – Zmechanizowane roboty ziemne. Do stworzenia strony wykorzystałem
system CMS Joomla! Następnie przedstawię efekty jakie przyniosły owe metody. |
pl |