dc.contributor.advisor |
Czarnecki, Piotr |
|
dc.contributor.author |
Żywczak, Tomasz |
|
dc.date.accessioned |
2013-12-20T06:46:27Z |
|
dc.date.available |
2013-12-20T06:46:27Z |
|
dc.date.issued |
2013-09-27 18:52:08 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/2492 |
|
dc.description.abstract |
Celem pracy jest zbadanie pozycji konkurencyjnej Piwniczanki w sektorze wody mineralnej,
wskazanie głównej strategii działania oraz obszarów w których istnieją możliwości poprawy
pozycji konkurencyjnej. Aby ten cel osiągnąć dokonano analizy sektora. Badania polegały na
analizie dostępnych źródeł: tj. czasopism branżowych, stron internetowych a także na
przeprowadzeniu wywiadów. Analiza pozwoliła stwierdzić, że sektor wody mineralnej jest
sektorem bardzo atrakcyjnym i w najbliższej przyszłości ten sektor będzie się szybko
rozwijał. Piwniczanka posiada w nim silną pozycję konkurencyjną. Najważniejszymi
obszarami w których Piwniczanka powinna szukać możliwości poprawy to rozbudowa
zakładu oraz poprawa logistyki i dystrybucji. Główną strategią konkurencji Piwniczanki
powinna być strategia zróżnicowania polegająca na ciągłym dostarczaniu klientowi ciekawej
oferty i intensywnej działalności we wszystkich możliwych sferach |
pl |
dc.description.abstract |
Aim of this study is to investigate the competitive position of Piwniczanka in the mineral
water sector, an indication of the main strategies and areas where there are opportunities to
improve competitive position. To achieve this objective there had been done an analysis of the
sector. The study consisted of an analysis of available sources, such as magazines, websites,
as well as conducting interviews. The analysis revealed that the mineral water sector is a
sector very attractive and in the near future, this sector will continue to develop. Piwniczanka
it has a strong competitive position. The most important areas in which Piwniczanka should
look for opportunities to improve the development of the plant and improving logistics and
distribution. The main strategy of competition for Piwniczanka should be a strategy of
differentiation involving the continuous delivery offers customers an interesting and intense
activity in all possible spheres |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
konkurencja |
pl |
dc.subject |
strategia |
pl |
dc.subject |
konkurowanie |
pl |
dc.subject |
zarządzanie strategiczne |
pl |
dc.subject |
przewaga konkurencyjna |
pl |
dc.subject |
pozycja konkurencyjna |
pl |
dc.subject |
competition |
pl |
dc.subject |
strategy |
pl |
dc.subject |
competition |
pl |
dc.subject |
management of strategic |
pl |
dc.subject |
competitive advantage |
pl |
dc.subject |
competitive position |
pl |
dc.title |
Analiza pozycji konkurencyjnej Piwniczanki w sektorze wody mineralnej |
pl |
dc.title.alternative |
Analysis of the Piwniczanka's competitive position in the sector of mineral water |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2013-12-18T09:59:05Z |
|