Istota i znaczenie strategicznego planowania marketingowego w turystyce na przykładzie Biura Podróży "ALIWA"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Kustwan Alicja
dc.date.accessioned 2013-12-22T11:00:39Z
dc.date.available 2013-12-22T11:00:39Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2608
dc.description.abstract Celem jest zanalizowanie i przedstawienie problemu marketingu i jego profilu strategicznego na przykładzie biura podróży „ALIWA” w Nowym Targu. Przedstawiono pojęcie, istotę i znaczenie strategii w marketingu. Zaprezentowano działalność biura podróży „ALIWA” i jego pozycję na rynku turystycznym, cele działania, sytuację finansową, otoczenie biura, konkurencję oraz klientów. Omówiono stosowaną dotychczas działalność marketingową, elementy, taktyki i sposoby wdrażania planu marketingowego, strategię działania i kontrolę marketingową. Dokonano oceny dotychczasowej strategii i działalności przy pomocy analizy SWOT. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject strategie marketingowe pl
dc.subject marketing pl
dc.subject biuro podróży pl
dc.subject plan marketingowy pl
dc.subject turystyka pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.title Istota i znaczenie strategicznego planowania marketingowego w turystyce na przykładzie Biura Podróży "ALIWA" pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info