Strategia umiędzynarodowienia działalności na przykładzie Candeles Slovakia s.r.o.

Brak miniatury

Data

2004

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem pracy jest przedstawienie oraz analiza strategii obsługi rynku zagranicznego na podstawie rynku niemieckiego oraz austriackiego poprzez analizę działalności Firmy Candles Slovakia s.r.o. Przedstawiono teoretyczne założenia procesu umiędzynarodowienia działalności gospodarczej jego przebiegu oraz motywy, jakimi kierują się firmy wchodząc na rynki międzynarodowe. Zaprezentowano istotę strategii umiędzynaradawiania, jej źródła w przedsiębiorstwie i cele oraz elementy obsługi rynków międzynarodowych. Przedstawiono rynki, na których sprzedaje swoje wyroby badane przedsiębiorstwo, oraz dokonano analizy proponując rozwiązania dotyczące strategii tychże rynków.

Opis

Słowa kluczowe

działalność gospodarcza, globalizacja, strategia obsługi, rynki międzynarodowe, przedsiębiorstwa, Candles Slovakia s.r.o.

Cytowanie