Ocena dystrybucji w branży obuwniczej przez konsumentów rynku tarnowskiego

Brak miniatury

Data

2004

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem pracy jest analiza i ocena działań dystrybucyjnych podejmowanych przez pośredników w handlu obuwiem na terenie miasta Tarnowa. Omówiono zagadnienia dotyczące działalności dystrybucyjnej, od jej podstawowych funkcji przez logistykę, kanały dystrybucyjne, obsługę klienta, po planowanie dystrybucji. Przedstawiono strukturę handlu obuwiem w Tarnowie w latach 1988-2002, oraz formy sprzedaży obuwia, typy hurtowników i sklepów detalicznych obuwniczych, działających na terenie Tarnowa. Omówiono wyników badań dotyczących handlu obuwiem na terenie Tarnowa.

Opis

Słowa kluczowe

handel, branża obuwnicza, dystrybucja, kanały dystrybucyjne, logistyka

Cytowanie