dc.contributor.advisor |
Pająk, Wojciech |
|
dc.contributor.author |
Jasiński Robert |
|
dc.date.accessioned |
2013-12-22T11:25:45Z |
|
dc.date.available |
2013-12-22T11:25:45Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/2622 |
|
dc.description.abstract |
Praca poświęcona jest projektowi wdrożenia koncepcji zarządzania relacjami z klientem w nowej sieci komórkowej w Polsce. Opisano podstawy koncepcji zarządzania relacjami z klientem oraz przedstawiono podstawowe koncepcje i terminologię oraz narzędzia i metody stosowane w ramach tej dyscypliny. Opisano praktyczne aspekty zarządzania relacjami z klientem, głównie w oparciu o ocenę wybranych wdrożeń CRM na świecie oraz główne szanse i zagrożenia związane z procesem wdrożenia. Zaprezentowano projekt struktury i strategii opisywanego przedsiębiorstwa wraz z analizą otoczenia konkurencyjnego oraz prognozami rozwoju rynku telekomunikacyjnego w Polsce, oraz projekt wdrożenia koncepcji zarządzania relacjami z klientem u nowego operatora sieci komórkowej XTel. Projekt implementacji zawiera szczegółowy plan pracy z uwzględnieniem terminów oraz zakresu działań. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
zarządzanie relacjami z klientem |
pl |
dc.subject |
sieć telefonii komórkowej |
pl |
dc.subject |
rynek telekomunikacyjny |
pl |
dc.subject |
CRM |
pl |
dc.title |
Projekt wdrożenia zarządzania relacjami z klientem dla nowego operatora telefonii komórkowej |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |