Niniejsza praca, "Strategia Promocji Nowego Sącza" pokazuje, jak spójna strategia
promocji, zawierająca ciekawe pomysły, może zapewnić miastu sukces.
Praca składa się z pięciu rozdziałów. Pierwszy rozdział przedstawia charakter
i znaczenie marketingu terytorialnego (proces kształtowania orientacji marketingowej
jednostek samorządu terytorialnego, obszary działań marketingowych mających wpływ na
atrakcyjność miasta, badania w marketingu terytorialnym).
Rozdział drugi zawiera omówienie strategii promocji miasta. Przedstawia etapy, zasady
projektowania i realizacji strategii promocji miasta, jak również zasady i metod kształtowania
marki miejsca.
Trzeci rozdział analizuje potencjał Nowego Sącza, dotychczasowe środki promocji
miasta i diagnozę strategii rozwoju Nowy Sącz 2020.
Czwarty rozdział przedstawia wyniki badań pt "Działania promocyjne miasta Nowy
Sącz." Badanie zostało przeprowadzone wśród mieszkańców Sądecczyzny, jak również wśród
osób mieszkających poza jej granicami. W badaniu analizowano skojarzenia respondentów
z Nowym Sączem i oczekiwań związanych z promocją. Wyniki badań zostały przedstawione
za pomocą wykresów i tabel.
Piąty rozdział zawiera rozwiązania autorskie promujące miasto.
Pracę kończy podsumowanie, w którym zawarto najważniejsze wnioski wyciągnięte
z badań. To również proponowane rozwiązania, które według autora, powinny być brane pod
uwagę w opracowywaniu strategii.
This work, "Strategy for Promotion of Nowy Sacz" shows how a coherent promotion
strategy, containing interesting ideas, makes the city successful.
The work consists of five chapters. The first chapter shows the nature and significance
of territorial marketing (the process of shaping the marketing orientation of local government
units, and areas of marketing activities influencing the attractiveness of cities, territorial
marketing research).
The second chapter contains a discussion of the strategy to promote the city.
It presents the steps, principles of design and implementation of strategies to promote the city
as well as the principles and methods of shaping brand.
The third chapter analyzes the potential of Nowy Sacz, existing measures to promote
city development strategies and diagnosis of Nowy Sacz in 2020.
The fourth chapter presents the results of research entitled "Promotion of Nowy Sacz."
The study was conducted among residents of Sądecczyzna, as well as among those living
abroad. The study analyzed the association of respondents from Nowy Sacz and expectations
related to the promotion. The results of the survey were presented by using graphs and tables.
The fifth chapter contains the author solutions to promote the city.
The work ends with a summary, in which he concluded the key lessons learned
from the study. It also included proposed solutions, which according to the author, as the author
believes, should be taken into account in the development of the strategy.