Analiza strategiczna rynku na przykładzie firmy "Nowy Styl" w Krośnie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Klisiński, Janusz
dc.contributor.author Pięta Anna
dc.date.accessioned 2013-12-23T22:41:50Z
dc.date.available 2013-12-23T22:41:50Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2646
dc.description.abstract Najpilniejszą potrzebą przedsiębiorstw jest dziś wnikliwa analiza swoich zadań i strategii marketingowych. Dawno minęły już czasy, kiedy na rynku funkcjonowały przedsiębiorstwa konkurentów bardzo dobrze poznanych i nie zmieniających swoich strategii. Obecnie rynek jest „strefą wojny” terenem, na którym ciągle pojawiają się konkurenci, wprowadzane są nowości technologiczne, kształtują się nowe reguły, zmienia się polityka handlowa, a klienci nie są tak lojalni jak kiedyś, lecz szukają nieustannie najkorzystniejszych ofert. Jednym ze znanych sposobów umożliwiających przedsiębiorstwu „dotarcie” do potencjalnego nabywcy oraz skuteczne oparcie się sile konkurencji jest sformułowanie skutecznej strategii marketingowej. Celem niniejszej pracy jest przeprowadzenie analizy strategicznej rynku na przykładzie firmy „Nowy Styl”. Analiza ta może stanowić podstawę m. in. do formułowania strategii marketingowej tej firmy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject strategie marketingowe pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.title Analiza strategiczna rynku na przykładzie firmy "Nowy Styl" w Krośnie pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info