Abstrakt
Niniejsza praca podejmuje problematykę małej uczącej się organizacji.
Autor pragnie ukazać, iż małe firmy także mogą się uczyć. Bardzo
często zakłada się, iż uczące się organizacje to wyłącznie duże,
złożone ...
Niniejsza praca ma na celu przedstawienie możliwości założenia działalności gospodarczej w Polsce oraz Wielkiej Brytanii. Obok aspektów czysto teoretycznych dotyczących wielkości przedsiębiorstw i ich klasyfikacji, omówione ...
Celem pracy jest charakterystyka miejsca MSP w rozwoju lokalnym oraz analiza i ocena
znaczenia MSP w rozwoju powiatu nowosądeckiego, jak również diagnoza znaczenia tego
sektora w strategicznych dokumentach dotyczących ...
Tematem pracy jest małe przedsiębiorstwo, jego zasady i formy ewidencji przedstawione na przykładzie Biura Rachunkowo Ekonomicznego ,,KONTO”. Jednym z głównych celów pracy jest ocena, która z form opodatkowania jest ...
This following research aims to evaluate the actual importance of the process of establishing
business cooperation. It analyzes existing academic papers on the topic and will contrast them
with case studies of the ...
Dobra strategia marketingowa to czynnik warunkujący istnienie przedsiębiorstwa na rynku oraz pozwalający wyróżnić go spośród innych. To bardzo ważny aspekt będący częścią składową każdej firmy. W niniejszej pracy poruszono ...
Margaret Thatcher i Ronald Reagan, jedne z najwyrazistszych postaci światowej polityki, bez których współczesny świat wyglądałby zupełnie inaczej.
O ich działaniach napisano niejedną pracę doktorską, politycy-reformatorzy ...
Praca podejmuje problematykę możliwości łatwego i sprawnego przeprowadzenia procesu określenia wartości marki. Prezentuje teoretyczne aspekty związane z kapitałem intelektualnym i marką, która stanowi element kapitału ...
Celem pracy jest przedstawienie znaczenia marki w strategii marketingowej firmy na przykładzie firmy Frotex S.A. Oceniona zostaje marka tej firmy, jej siła i znaczenie na polskim rynku włókienniczym oraz możliwości ...
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie marki rozumianej jako zbiór elementów rozpoznawczych przedsiębiorstwa w roli narzędzia promocji. Pierwszy rozdział opisuje sektor małych i średnich przedsiębiorstw, jego definicję ...
Celem niniejszej pracy są rozważania teoretyczne dotyczące problemu zarządzania marką miasta, a także podjęcie próby analizy dotychczasowego wizerunku Krynicy-Zdroju i prezentacja propozycji działań kształtujących pożądany ...
Postęp technologiczny spowodował, że konieczna stała się walka o pozyskanie klienta. Rozwój marketingu bezpośredniego jest zatem odpowiedzią na zmiany zachodzące na rynku. Głównym celem marketingu bezpośredniego jest ...
Wydaje się, iż zainteresowanie problematyką konkurencyjności zwłaszcza teraz, na początku XXI wieku, wynika z faktu, iż osiągnięcie powodzenia na rynku staje się coraz trudniejsze dla wielu jego podmiotów. Celem pracy jest ...
Celem pracy jest przedstawienie marketingu–mix – startegii marketingowej Hotelu „Perła Południe” na rynku usług turystycznych gminy Rytro. Na treść pracy składa się pięć rozdziałów. W rozdziale pierwszym znajdują się ...
Celem pracy jest zaprezentowanie marketingu-mix - strategii marketingowej Sanatorium Uzdrowiskowego „LIMBA” na rynku usług uzdrowiskowych Piwnicznej-Zdrój. Praca składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy zawiera ...
Wzrost liczby banków oraz intensywny rozwój konkurencji między nimi spowodowały znacznie większe zainteresowanie marketingiem w bankach. Marketing jest kluczem prowadzącym do sukcesu każdą organizację, bez względu na jej ...
Niniejsza praca przedstawia wykorzystanie marketingu-mix w działalności usługowej na przykładzie Łąckiego Banku Spółdzielczego. Celem opracowania jest ukazanie sposobów w jakie małe banki spółdzielcze, poprzez odpowiednie ...
Praca magisterska w głównej mierze dotyczy marketingowej oraz funkcjonalnej
obsługi sklepu internetowego Agito.pl oraz biznesu w Internecie w szczególności
handlu elektronicznego.
Badania ankietowe przeprowadzone na ...
Celem niniejszej pracy jest wskazanie czynników wyróżniających, decydujących o konkurencyjności danej sieci, które w opinii konsumentów sprawiają, że wybierają oni właśnie ten, a nie inny sklep. Cel ten starano się osiągnąć ...
Praca miała na celu przedstawienie specyfiki funkcjonowania gospodarstw agroturystycznych ze szczególnym uwzględnieniem aspektów marketingowych, organizacyjnych, zarządczych, wymagań konsumentów oraz uatrakcyjnienia tej ...