Internet jako silna broń działalności marketingowej firmy

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ujwary-Gil, Anna
dc.contributor.author Plata, Iwona
dc.date.accessioned 2013-12-24T11:45:29Z
dc.date.available 2013-12-24T11:45:29Z
dc.date.issued 2013-08-21 10:47:28
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2680
dc.description.abstract Internet to najprędzej się rozwijające medium, jest to również bogata skarbnica wiedzy i możliwość rozwoju. Korzystają z niego zarówno firmy produkcyjne, handlowe i usługowe oraz klienci. Sieć stała się efektywnym oraz co ważne, tanim narzędziem, który umożliwia bezproblemową komunikację między przedsiębiorstwami, a ich klientami. Internet przełamuje wszystkie bariery geograficzne, jego znaczenie wzrasta wraz ze wzrostem liczby internautów. Głównym celem pracy była próba charakteryzacji narzędzi internetowych wykorzystywanych w działaniach różnego rodzaju firm. Autor stawia tezę, że Internet, może stać się silną stroną działań w zakresie marketingu w przedsiębiorstwie, ale tylko pod warunkiem, że zostanie on skutecznie i w pełni wykorzystany. Badania w pracy zostały przeprowadzone w formie ankiety, badając trzy różne strony internetowe firm działających w zupełnie odrębnych od siebie dziedzinach rynku. Przeprowadzona diagnoza udowodniła, że profesjonalnie skonstruowana witryna internetowa, ma bardzo duże znaczenie w odbiorze całego przedsiębiorstwa, a co za tym idzie podwyższeniu jego konkurencyjności na rynku. pl
dc.description.abstract The Internet is the fastest growing medium with great potential. It is also a rich source of knowledge and opportunities to develop. It is used not only by production companies but also in trade and services. The network has become an effective and what is also important inexpensive tool that enables seamless communication between companies and their customers. Internet breaks all geographical borders, its importance increases with the number of Internet users. The main goal of this thesis was to describe various Internet tools being used by companies. The author claims the Internet can be a strong force in company’s marketing strategy but as every tool it needs to be used efficiently and properly. The research has been conducted as a questionnaire of three different web pages used in different areas of the market. The result of the study proved that professionally made web page has great impact for brand image of a company what in consequence may increase its competitiveness in the market. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject Internet pl
dc.subject marketing pl
dc.subject strony internetowe pl
dc.subject społeczeństwo internetowe pl
dc.subject konkurencyjność pl
dc.subject websites pl
dc.subject internet society pl
dc.subject competitiveness pl
dc.title Internet jako silna broń działalności marketingowej firmy pl
dc.title.alternative Internet as a strong weapon for business marketing pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-08T10:25:57Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info