dc.contributor.advisor |
Sidor, Maria |
|
dc.contributor.author |
Sadowska, Kamila |
|
dc.date.accessioned |
2013-12-25T14:14:51Z |
|
dc.date.available |
2013-12-25T14:14:51Z |
|
dc.date.issued |
2013-07-28 21:45:24 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/2681 |
|
dc.description.abstract |
Głównym problemem badawczym jest pytanie: jaki wpływ ma promocja na rozwój
małej miejscowości? Natomiast problemy szczegółowe dotyczą rodzaju działań
podejmowanych w celu promowania Rytra, kto je podejmuje oraz jakie efekty one przynoszą.
Dotyczą również źródeł informacji o ofercie turystycznej gminy, do kogo trafia ta oferta oraz
czy pokrywa się ona z atrakcjami i usługami. Tezą przewodnią pracy jest stwierdzenia, że
dobrze dobrane instrumenty promocji mają ogromne znaczenie w skutecznym marketingu
i wpływają na rozwój turystyki w danej miejscowości. W pracy wykorzystano ważniejszą literaturę przedmiotu z lat 90’ oraz najnowsze
publikacje książek, a także informacje na temat promocji w turystyce znajdujące się
w Internecie. |
pl |
dc.description.abstract |
Hypothesis that the tourism entities websites are the most frequently chosen tools to get
information about the tourist offer Rytro. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
małe społeczności |
pl |
dc.subject |
promocja |
pl |
dc.subject |
produkt turystyczny |
pl |
dc.subject |
podmioty turystyczne |
pl |
dc.subject |
statystyki |
pl |
dc.subject |
strona internetowa |
pl |
dc.subject |
small communities |
pl |
dc.subject |
promotion |
pl |
dc.subject |
tourist product |
pl |
dc.subject |
tourist entities |
pl |
dc.subject |
statistics |
pl |
dc.subject |
websites |
pl |
dc.title |
Rola promocji w rozwoju małych miejscowości na przykładzie Gminy Rytro |
pl |
dc.title.alternative |
The role of promotion in the development of small communities on the example of Rytro municipality |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2013-12-10T10:04:34Z |
|