Efektywne kształtowanie wizerunku menedżera

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Bagiński, Rafał
dc.date.accessioned 2013-12-27T08:35:12Z
dc.date.available 2013-12-27T08:35:12Z
dc.date.issued 2013-09-10 20:47:24
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2710
dc.description.abstract Poniższa praca jest zbiorem wskazówek, które mogą pomóc w zbudowaniu skutecznej marki menedżera. Wnioski zawarte w pracy są poparte przeprowadzonymi badaniami realizowanymi wśród studentów i absolwentów szkół wyższych na terenie Małopolski w 2013 roku. Autor porusza aspekty teoretyczne jak i praktyczne istotne w procesie efektywnego kształtowania marki menedżera. Treść przedstawia możliwości kreowania marki menedżera. Przy pisaniu niniejszej pracy wykorzystano literaturę przedmiotu, zarówno literaturę zwartą, jak i czasopiśmienniczą. Dzięki tym źródłom zawarte zostały m.in. techniki oceny efektywności kształtowania marki menedżera. W pracy ujęto także sposoby komunikowania się za pomocą public relations. Wskazano również nowoczesne sposoby komunikowania się w świecie wirtualnym i wykorzystywanie ich, jako narzędzi do tworzenia relacji biznesowych. Poza tym przedstawione zostały sylwetki sądeckich menedżerów dwóch epok - jako przykład sukcesu podczas tworzenia marki menedżera. Wynikiem tej pracy jest zbudowanie modelu menedżera, począwszy od identyfikacji tożsamości, wykształcenia aż po realizację etapów kariery zawodowej. pl
dc.description.abstract The thesis which I am enclosing below is kind of a collection of tips that may help build a successful brand manager. The conclusions of the work is supported by examinations carried out among students and graduates in the Lesser Poland region in 2013. The author discusses aspects of theory and practice in the effective development of the brand manager. Content presents opportunities how to create brand manager. In a wider perspective was raised an exact scheme how to build personal branding. During the creating text below was used literature widely known both - traditional as well as new publications with a fresh perspective on the issues raised. With this literature are set forth techniques to assess the efficiency of promoting the brand manager. In thesis are also recognized ways of communicating with public relations. It was also pointed modern means of communication in the virtual world and use them as tools to build business relationships. It also includes profiles of managers from New Sacz from two generations - as an example of success in creating brand manager. The result of written content of the work is to build a model of identification Identity Manager on the implementation stages of their career choices with regard to education. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marka pl
dc.subject menedżer pl
dc.subject public relations pl
dc.subject personal branding pl
dc.subject tożsamość osoby pl
dc.subject wizerunek pl
dc.subject komunikacja pl
dc.subject social network pl
dc.subject brand pl
dc.subject manager pl
dc.subject identity of the person pl
dc.subject image pl
dc.subject communication pl
dc.title Efektywne kształtowanie wizerunku menedżera pl
dc.title.alternative Effective creating the image of manager pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-05T12:10:03Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info