Internet jako nowa droga promocji firmy. Na przykładzie Internetowego Domu Mediowego Super Media

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Gargasz Zbigniew
dc.date.accessioned 2013-12-27T12:46:06Z
dc.date.available 2013-12-27T12:46:06Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2722
dc.description.abstract Kilka milionów witryn, które zawierają dziesiątki milionów elektronicznych stron, tworzy olbrzymi wirtualny świat danych, komunikacji i transakcji. Ogólnoświatowa sieć komputerowa osiągnęła ogromną popularność w ciągu zaledwie kilku lat. Dziś z Internetu i jego dobrodziejstw korzystają zarówno użytkownicy indywidualni jak i uczelnie, administracja państwowa, banki, różnego rodzaju instytucje, małe firmy, wielkie koncerny i organizacje międzynarodowe. Biorąc pod uwagę możliwości, światowej pajęczyny, która jest zarówno bogatym źródłem wiedzy stosunkowo łatwo dostępnej, środkiem komunikowania się, światowym, cyfrowym "placem zabaw" dla dzieci i dorosłych, trudno się dziwić, że zrewolucjonizowała i podbiła cały glob ziemski. W Sieci chętnie pojawiają się również firmy, co prowadzi do jej coraz większej komercjalizacji i tutaj właśnie powstaje zagadnienie reklamy w Internecie. Najważniejszą cechą tej reklamy jest jej interaktywność i możliwość natychmiastowego kontaktu potencjalnego klienta z reklamującą się firmą. Ponadto koszt reklamy w Internecie jest nieporównywalny z żadnym innym, tradycyjnym medium. Reklamodawca płaci za zakupioną powierzchnię na swoją reklamę zależnie od rzeczywistej liczby odbiorców, którzy zainteresowali się informacją (przekazem) i potwierdzili to "kliknięciem". Właśnie te czynniki (rosnąca liczba użytkowników, popularność i konkurencyjność reklamy w Internecie w porównaniu do innych mediów) przemawiają za koniecznością zmiany lub rozszerzenia prowadzonej działalności firmy o przyszłościowy Internet. Celem pracy jest ukazanie zmian w zakresie działalności promocyjnej firm oraz przedstawienie Internetu ze wszystkimi możliwościami i ograniczeniami, szczególnie Internetu jako kanału sprzedaży towarów i usług. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject promocja pl
dc.subject marketing interaktywny pl
dc.subject Internet pl
dc.subject usługi Internetu pl
dc.subject rynek internetowy pl
dc.subject promocja w Internecie pl
dc.title Internet jako nowa droga promocji firmy. Na przykładzie Internetowego Domu Mediowego Super Media pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info