dc.description.abstract |
Celem niniejszej pracy jest prezentacja sposobów promowania hotelu w Internecie, na przykładzie hotelu Millennium w Wiśle. W części teoretycznej przedstawiono definicję promocji, jako zasadniczego element marketingu mix, oraz opis polityki komunikacji przedsiębiorstwa, wraz z prezentacją poszczególnych instrumentów promocji. Ponadto dokonano charakterystyki Internetu oraz możliwości jego wykorzystania w celach promocyjnych. W części badawczej dokonano m.in. analizy obiektów konkurencyjnych dla hotelu Millennium. Informacje dotyczące potencjalnych klientów, cennika i zakresu działalności hotelu Millennium zestawiono w sposób kontrastujący z ich odpowiednikami u konkurencji, w celu sformułowania strategii promowania hotelu Millennium. Na podstawie badań marketingowych określono grupę docelową klientów badanego hotelu, stworzono strony internetowe hotelu i zamieszczono je w katalogach i wyszukiwarkach. Kolejnym krokiem było prześledzenie turystycznych baz i serwisów internetowych w celu wybrania kilku i umieszczenia w nich reklamy hotelu Millennium. Na podstawie badań określono najefektywniejsze strategie promocji dla hotelu. |
pl |