Analiza strategii logistycznych przedsiębiorstwa na przykładzie FUJIFILM Polska Distribution Sp. z o.o.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Łyszczarz, Halina
dc.contributor.author Miałkowski Jacek
dc.date.accessioned 2013-12-27T16:41:01Z
dc.date.available 2013-12-27T16:41:01Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2730
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza strategii logistycznych przedsiębiorstwa na przykładzie firmy FUJIFILM POLSKA DISTRIBUTION Sp. z o.o. Przedstawiono definicję logistyki, jej cele i funkcję oraz współczesną koncepcję. Określono wymiar strategii ogólnej i strategii logistycznej przedsiębiorstwa, jej klasyfikację, proces formułowania i implementacji w przedsiębiorstwie oraz analizę. Zidentyfikowano strategie logistyczne firmy FFPD, oraz dokonano oceny ich trafności zastosowania i stopnia zaawansowania. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject logistyka pl
dc.subject strategie logistyczne pl
dc.subject FUJIFILM Polska Distribution Sp. z o.o. pl
dc.title Analiza strategii logistycznych przedsiębiorstwa na przykładzie FUJIFILM Polska Distribution Sp. z o.o. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info