Wyznaczenie strategii rozwojowej dla firmy na przykładzie firmy Olej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Morańda Sylwester
dc.date.accessioned 2013-12-27T16:52:59Z
dc.date.available 2013-12-27T16:52:59Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2732
dc.description.abstract Celem pracy jest sformułowanie strategii rozwoju jako niezbędnego zabiegu pozwalającego zwiększyć efektywność działania przedsiębiorstwa i umożliwić jego rozwój na podstawie działalności firmy „Olej”. Omówiono strategie rozwojowe oraz metody analizy strategicznej i planowania jako narzędzi niezbędnych do prawidłowego rozwoju organizacji na rynku. Opisano kluczowe czynniki sukcesu, metody portfelowe i cykl życia produktu na rynku. Zaprezentowano firmę i dokonano charakterystyki jej otoczenia rynkowego oraz sytuacji rynkowej i ekonomiczno – finansowej branży. Omówiono czynniki kształtujące podaż i popyt produktów olejarskich i sytuacją ekonomiczno – finansową przemysłu tłuszczowego. Dokonano analizy luki rozwojowej, analizy SWOT i projektu rozwoju firmy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject strategia pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject planowanie strategiczne pl
dc.subject wybór strategii rozwoju pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject analiza sektorowa pl
dc.title Wyznaczenie strategii rozwojowej dla firmy na przykładzie firmy Olej pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info