Przesłanki psychologiczne wywierania wpływu na młodych odbiorców przez reklamę telewizyjną

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Zając Justyna
dc.date.accessioned 2013-12-27T18:42:06Z
dc.date.available 2013-12-27T18:42:06Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2742
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie przesłanek psychologicznych wywierania wpływu na młodych odbiorców przez reklamę telewizyjną. Dokonano prezentacji terminologii oraz pojęć kluczowych, a także wyszczególniono modele i rodzaje zachowań konsumenckich. Opisano ideę perswazyjności i symboliki komunikatów reklamowych oraz wyjaśniono istotę, cele i funkcje reklamy telewizyjnej. Przedstawiono sposoby wywierania wpływu na młodych odbiorców przez reklamę telewizyjną, a także aspekty etyczne z nim związane. Dokonano analizy współzależności pomiędzy postawami a zachowaniami konsumenckimi. Wyjaśniono przedmiot i komponenty postaw oraz czynniki sprzyjające formowaniu zachowań konsumenckich. Część badawczą stanowi metodologia przeprowadzonych badań na przykładzie grupy młodzieży gimnazjalnej, których celem jest ustalenie, czy występuje korelacja pomiędzy zachowaniem a postawami wobec reklamy, określenie wpływu reklamy telewizyjnej na młodych odbiorców oraz ustalenie, które aspekty psychologiczne można uznać za istotne w odniesieniu do wywierania wpływu przez reklamę telewizyjną na młodzież. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject reklama telewizyjna pl
dc.subject zachowania konsumenckie pl
dc.subject wywieranie wpływu pl
dc.subject etyka pl
dc.subject telewizja pl
dc.subject odbiorcy pl
dc.title Przesłanki psychologiczne wywierania wpływu na młodych odbiorców przez reklamę telewizyjną pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info