Franchising i jego wpływ na kulturę organizacyjną franchisingobiorcy

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sapeta, Tomasz
dc.contributor.author Żurawski, Sobiesław
dc.date.accessioned 2013-12-27T19:02:38Z
dc.date.available 2013-12-27T19:02:38Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2744
dc.description.abstract Celem pracy jest opis wpływu działań franchisingowych na kulturę organizacyjną przedsiębiorstwa, które decyduje się wejść w układ partnerski z koncernem. Omówiono zagadnienia franchising’u oraz kultury organizacyjnej. W części badawczej przedstawiono metody jakie, zostały wykorzystane do zbadania problemu zawartego w pracy oraz zaprezentowano wyniki przeprowadzonych badań. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject franchising pl
dc.subject kuktura organizacyjna pl
dc.subject umowy franchisingowe pl
dc.subject działalność gospodarcza pl
dc.subject kultura organizacyjna przedsiębiorstw pl
dc.title Franchising i jego wpływ na kulturę organizacyjną franchisingobiorcy pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info