Pozycjonowanie jako element strategii marketingowej firmy Peugeot Polska Spółki z o.o.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Leśniak Krzysztof
dc.date.accessioned 2013-12-27T19:11:24Z
dc.date.available 2013-12-27T19:11:24Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2745
dc.description.abstract Celem pracy jest dokonanie pozycjonowania produktu w aspekcie wyboru strategii rynkowej dla firmy Peugeot Polska. Spośród modeli oferowanych przez tę firmę wybrano samochód należący do grupy samochodów małych -Peugeota 206. Przedstawiono podstawy teoretyczne strategii marketingowej, zaprezentowano strategie marketingowe zorientowane na produkt oraz opisano istotę segmentacji i rolę map percepcji w opracowywaniu strategii rynkowej. Zaprezentowano firmę Peugeot - historię firmy, specyficzne warunki działania na rynku polskim oraz konkurencję. Przedstawiono założenia metodologiczne badań własnych, scharakteryzowano instrument pomiarowy zastosowany w badaniach oraz populację badanych. Przedstawiono rezultaty przeprowadzonej segmentacji oraz otrzymane mapy percepcji. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject pozycjonowanie produktu pl
dc.subject strategia rynkowa pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject mapa percepcji pl
dc.subject segmentacja rynku pl
dc.subject skalowanie wielowymiarowe pl
dc.subject firma Peugeot pl
dc.title Pozycjonowanie jako element strategii marketingowej firmy Peugeot Polska Spółki z o.o. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info