Abstract:
Lata dziewięćdziesiąte XX wieku nazywane są również latami rewolucji - rewolucji, którą był Internet. Masowy dostęp do sieci umożliwił powstanie nowej gałęzi handlu, wykorzystującej to medium, pod nazwą e-biznes. Elektroniczny handel zmienił dotychczasowy punkt widzenia na zarządzanie firmą, kontakty z klientami i partnerami. Dał możliwość zmniejszenia kosztów działalności przedsiębiorstwa, usprawnienia kontaktów z klientami, a tym samym zwiększenia konkurencyjności. Medium to jest wykorzystywane coraz częściej przy sprzedaży najróżniejszego wachlarza nie tylko towarów, ale i usług.
W niniejszej pracy autor chce pokazać, iż nawet tak nietrwały towar, jakimi są kwiaty cięte, można sprzedawać poprzez sieć Internet. W Polsce rynek ten dopiero zaczyna się rozwijać. Większość tradycyjnie działających kwiaciarni nie posiada w pełni funkcjonalnych witryn dla swojej oferty. Celem niniejszej pracy jest stworzenie i w przyszłości, sprawne, ukierunkowane na zyski, prowadzenie serwisu internetowego dla Kwiaciarni Internetowej „Kwiatostacja”.