Analiza produktów ubezpieczeń na życie. Na przykładzie wiodących na polskim rynku firm ubezpieczeniowych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan W.
dc.contributor.author Patora, Piotr
dc.date.accessioned 2013-12-28T18:21:39Z
dc.date.available 2013-12-28T18:21:39Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2787
dc.description.abstract Praca ma na celu analizę produktów ubezpieczeń na życie oferowanych przez wiodące na polskim rynku towarzystwa ubezpieczeniowe. Przedstawiono podstawowe definicje, a także funkcje, strukturę i rodzaje ubezpieczeń. Zaprezentowano cele i funkcje zarządzania, oraz modele struktury organizacyjnej firmy ubezpieczeniowej. Opisano marketing produktów ubezpieczeniowych i jego znaczenie. Przedstawiono zagadnienia związane z produktem ubezpieczeniowym, jego ceną, dystrybucją i promocją oraz dokonano ogólnej charakterystyki ubezpieczeń na życie. Dokonano oceny ofert produktowych PZU Życie S.A., Amplico Life S.A., Commerial Union S.A., ING Nationale Nederlanden S.A. Omówiono rozwój polskiego rynku ubezpieczeń oraz przedstawiono charakterystykę konkurentów ubezpieczeń na życie. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject ubezpieczenia na życie pl
dc.subject produkt ubezpieczeniowy pl
dc.subject sektor ubezpieczeń pl
dc.subject zarządzanie działalnością ubezpieczeniową pl
dc.subject polityka dystrybucji pl
dc.subject marketing usług ubezpieczeniowych pl
dc.subject dystrybucja produktu ubezpieczeniowego pl
dc.title Analiza produktów ubezpieczeń na życie. Na przykładzie wiodących na polskim rynku firm ubezpieczeniowych pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info