Wprowadzenie nowego produktu na rynek polski na przykładzie Mercedesa Klasy A

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pocztowski, Aleksy
dc.contributor.author Chmiel Monika
dc.date.accessioned 2013-12-28T20:44:15Z
dc.date.available 2013-12-28T20:44:15Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2799
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza procesu wprowadzania nowego produktu na rynek oraz potrzeby rozwoju produktów ze względu na rozwój rynku motoryzacyjnego i wzrost oczekiwań nabywców. Przybliżono tematykę związaną z pojęciem nowego produktu oraz problematykę działań związanych z wprowadzaniem produktu na rynek. Przedstawiono koncepcję poszczególnych elementów marketingu mix. Dokonano opisu produktu na tle rozwoju rynku samochodowego z uwzględnieniem opisu segmentu, do którego należy oraz przedstawiono działalność, strategię i asortyment firmy. Przedstawiono analizę potrzeb rynku oraz wybór rynku docelowego przeprowadzony przez firmę przed wprowadzeniem produktu na rynek. Zaprezentowano strategię marketingową stosowaną przez firmę i dokonano próby oceny prowadzonych przez firmę działań marketingowych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject wprowadzanie produktu na rynek pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject rynek samochodowy pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject promocja pl
dc.subject rynek docelowy pl
dc.subject analiza potrzeb rynku pl
dc.title Wprowadzenie nowego produktu na rynek polski na przykładzie Mercedesa Klasy A pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info