dc.contributor.advisor |
Jasieński, Michał |
|
dc.contributor.author |
Kulig Karolina |
|
dc.date.accessioned |
2013-12-28T21:10:32Z |
|
dc.date.available |
2013-12-28T21:10:32Z |
|
dc.date.issued |
2000 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/2802 |
|
dc.description.abstract |
Celem pracy jest zaprezentowanie wpływu jaki wywiera reklama społeczna na zachowanie społeczeństwa polskiego oraz jej akceptacji przez polskie społeczeństwo. Zaprezentowano teorię reklamy, wyjaśniono pojęcia związane z jej uwarunkowaniami psychologicznymi oraz przedstawiono istotę reklamy społecznej. Opisano rolę, jaką odgrywają w społeczeństwie stereotypy społeczne, uprzedzenia oraz dyskryminacja społeczna. Przedstawiono charakterystykę społeczeństwa polskiego na podstawie wyników badania ankietowego. Opisano rolę reklamy społecznej w Polsce oraz ukazano nastawienie społeczeństwa polskiego do reklamy społecznej. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
reklama społeczna |
pl |
dc.subject |
teoria reklamy |
pl |
dc.subject |
uwarunkowania psychologiczne |
pl |
dc.subject |
akceptacja reklamy społecznej |
pl |
dc.subject |
misja reklamy społecznej |
pl |
dc.subject |
stereotypy społeczne |
pl |
dc.subject |
komunikacja społeczna |
pl |
dc.title |
Uwarunkowania psychologiczne w reklamie społecznej - w odniesieniu do społeczeństwa polskiego |
pl |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |