Polityka jakości a wizerunek marketingowy Kredyt Banku S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Misiołek, Krzysztof
dc.contributor.author Jacak Urszula
dc.date.accessioned 2013-12-29T13:30:20Z
dc.date.available 2013-12-29T13:30:20Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2825
dc.description.abstract Reforma gospodarcza w Polsce spowodowała zmiany w systemie bankowym. Bank centralny stał się autonomiczną władzą nad systemem pieniężnym. Autonomia ta dawała NBP gwarancje swobody w sferze polityki pieniężnej. NBP stał się typowym centralnym bankiem państwa. W ramach reformy z jego struktury wyodrębnionych zostało dziesięć banków komercyjnych. Banki te stały się od tego czasu samodzielne. Samodzielność ta oznaczała ekonomiczne wyodrębnienie aktywów i pasywów, prawo do dysponowania nimi i odpowiedzialność za wyniki gospodarowania. Osiągane wyniki miały bowiem przesądzać o rozwoju banku, bodźcach dla załogi i kierownictwa, a także o ewentualnej upadłości banku. Komercjalizm rozumiany był jako dążenie do osiągania maksymalnego zysku w danych warunkach, dążenie do inicjatywy i konkurencyjności. Na obecnym etapie restrukturyzacji sektora bankowego można zaobserwować elementy konkurencji między bankami. Pojawia się coraz więcej banków krajowych jak i zagranicznych. Rozrasta się rynek usług bankowych. Klienci mają swobodę wyboru banku i z niej korzystają. Od działania systemu bankowego zależy w znacznym stopniu sprawność działania całej gospodarki. Banki komercyjne w coraz większym stopniu stają się inicjatorami , inwestorami i organizatorami życia gospodarczego. Celem pracy jest analiza związku polityki jakości poprzez zarządzanie marketingowe. Posłużono się przykładem działalności Kredyt Banku S.A. który w rankingu banków polskich plasuje się w czołówce pod względem potencjału kapitałowego, wielkości przyjętych depozytów, udzielonych kredytów i osiąganej rentowności. Również z uwagi na strukturę organizacyjną zajmuje czołową pozycję w polskim systemie bankowym. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject system bankowy pl
dc.subject zarządzanie marketingowe pl
dc.subject banki komercyjne pl
dc.subject zarządzanie przez jakość pl
dc.subject polityka jakości pl
dc.subject dystrybucja usług bankowych pl
dc.subject marketing pl
dc.subject wizerunek banku pl
dc.title Polityka jakości a wizerunek marketingowy Kredyt Banku S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info