dc.contributor.advisor |
Wdowiak, Wojciech |
|
dc.contributor.author |
Dębicka Karolina |
|
dc.date.accessioned |
2013-12-29T20:12:14Z |
|
dc.date.available |
2013-12-29T20:12:14Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/2847 |
|
dc.description.abstract |
Celem pracy jest przedstawienie elementów projektowania strategicznego regionalnej informacji turystycznej na przykładzie Centrum Informacji Turystycznej w Nowym Sączu. Przedstawiono zasady zarządzania strategicznego – pojęcie, zakres i metodologię zarządzania strategicznego oraz metody analizy strategicznej. Przedstawiono rolę informacji w ruchu turystycznym oraz uwarunkowania strategii rozwoju turystyki regionalnej - strategię rozwoju turystki w Polsce, założenia do strategii rozwoju turystyki na terenie Sądecczyzny oraz dokonano charakterystyki CIT w Nowym Sączu . Opisano budowę strategii regionalnej informacji turystycznej - analizę SWOT CIT-u w Nowym Sączu, budowę sieci informacji regionalnej oraz strategię funkcjonowania CIT. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
zarządzanie strategiczne |
pl |
dc.subject |
turystyka regionalna |
pl |
dc.subject |
Centrum Informacji Turystycznej |
pl |
dc.subject |
analiza strategiczna |
pl |
dc.subject |
analiza SWOT |
pl |
dc.subject |
sieci informacji turystycznej |
pl |
dc.subject |
turystyka |
pl |
dc.title |
Elementy projektowania strategicznego regionalnej informacji turystycznej na przykładzie Centrum Informacji Turystycznej w Nowym Sączu |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |