Elementy projektowania strategicznego regionalnej informacji turystycznej na przykładzie Centrum Informacji Turystycznej w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wdowiak, Wojciech
dc.contributor.author Dębicka Karolina
dc.date.accessioned 2013-12-29T20:12:14Z
dc.date.available 2013-12-29T20:12:14Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2847
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie elementów projektowania strategicznego regionalnej informacji turystycznej na przykładzie Centrum Informacji Turystycznej w Nowym Sączu. Przedstawiono zasady zarządzania strategicznego – pojęcie, zakres i metodologię zarządzania strategicznego oraz metody analizy strategicznej. Przedstawiono rolę informacji w ruchu turystycznym oraz uwarunkowania strategii rozwoju turystyki regionalnej - strategię rozwoju turystki w Polsce, założenia do strategii rozwoju turystyki na terenie Sądecczyzny oraz dokonano charakterystyki CIT w Nowym Sączu . Opisano budowę strategii regionalnej informacji turystycznej - analizę SWOT CIT-u w Nowym Sączu, budowę sieci informacji regionalnej oraz strategię funkcjonowania CIT. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject turystyka regionalna pl
dc.subject Centrum Informacji Turystycznej pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject sieci informacji turystycznej pl
dc.subject turystyka pl
dc.title Elementy projektowania strategicznego regionalnej informacji turystycznej na przykładzie Centrum Informacji Turystycznej w Nowym Sączu pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info