Znaczenie promocji dla sukcesu firmy działającej na rynku przemysłowym na przykładzie Przedsiębiorstwa Budowy Dróg i Mostów S.A. w Tarnowie

Ładowanie...
Miniatura

Data

2004

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem pracy jest analiza znaczenia promocji dla sukcesu firmy działającej na rynku przemysłowym na przykładzie Przedsiębiorstwa Budowy Dróg i Mostów S.A. w Tarnowie. Wyjaśniono pojęcia komunikacji, promocji i zależności między nimi oraz scharakteryzowano specyficzne dla rynku dóbr przemysłowych działania promocyjne. Zaprezentowano proces planowania marketingowego - analizę sytuacji wyjściowej badanego przedsiębiorstwa, cele i adresatów promocji, budżet promocyjny, kompozycję wykorzystywanych instrumentów promocji, oraz ocenę efektów stosowanej polityki. Scharakteryzowano obiekt badań, jego historię powstania, strukturę organizacyjną, przedmiot działalności firmy, odbiorców i otoczenie konkurencyjne przedsiębiorstwa. Określono efektywność dotychczas stosowanych działań promocyjnych poprzez odniesienie ich rezultatów do kosztów. Zaplanowano kampanię promocyjną dla analizowanego przedsiębiorstwa.

Opis

Słowa kluczowe

promocja, rynek przemysłowy, kampania promocyjna, marketing-mix

Cytowanie